nieuw lid

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
yasmijn
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 juli 2017

nieuw lid

Bericht door yasmijn »

ik ben yasmijn 33 jaar helaas kan ik niet goed nederlands ik heb een zware last van dyslexy sorry hier voor ik probeer het wel sorry als ik met foutenschijf
cerris
Lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 juli 2013
Locatie: ede gelderland
Gender:
Leeftijd: 38

Re: nieuw lid

Bericht door cerris »

Welkom yasmijn, dat is geen probleem zolang je het maar probeert. :) heb je al een kolonie of wil je er nog mee beginnen?
1X Formica fusca
yasmijn
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 juli 2017

Re: nieuw lid

Bericht door yasmijn »

we hebben nog niks we willen alles zelf bouwen aangezien ik een hele emmer met gips over heb dus kan genoeg doen voor de mieren we willen ook een termietjes met wel een huisje en alle huisjes willen we natuurlijk aankleden oke niet met natuurlijke producte meschien voor de termieten met een boom takjes of iets we zijn nog op onderzoek uit
Gebruikersavatar
Other
Lid
Berichten: 587
Lid geworden op: 13 april 2011
Locatie: Bergen Op Zoom
Gender:
Leeftijd: 38
Contacteer:

Re: nieuw lid

Bericht door Other »

Mijn advies, als je net begin. Hou het simpel! Hoe meer tierelantijntjes hoe meer er fout kan gaan :lol:

Welkom op het forum!
YOUTUBE
Like, Comment & Subscribe! 8-)
Kolonies aangeboden
Nieuwe kolonie nodig?
FACEBOOK
Like ons op facebook!
yasmijn
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 juli 2017

Re: nieuw lid

Bericht door yasmijn »

waren we ook van plan maar waar wij bij het ziekenhuis aen as er een bruidsvlucht en we hebben koningen alleen geen reageerbuisjes in huis en nu
Yellow66
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 april 2017
Locatie: Den haag
Gender:
Leeftijd: 57

Re: nieuw lid

Bericht door Yellow66 »

Hoi ik zag bij mede leden dat ze bij de winkel vannillla stokjes kochten en die goed schoonmaken met alcohol en daarna water.
Lukt het niet ik heb er zo veel gekocht . Dus miss kan ik een koningin kopen en stuur ik je een reageerbuis
Gr Nancy
Plaats reactie