Hallo beste antverzorgers

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
AdamAnt
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 augustus 2017
Locatie: Tilburg eo
Gender:
Leeftijd: 61

Hallo beste antverzorgers

Bericht door AdamAnt »

Met veel belangstelling heb ik in jullie forum rondgeneuzeld. Ik was wat informatie voor mijn aquarium aan het googlen en kwam toevallig hier terecht. In het verleden heb ik ooit eens wandelende takken gehad. Dat was zo n 40 jaar geleden. Lol. Deze beestjes waren best wel saai eigenlijk. Zoals ik begrepen heb is dat bij de mieren heel anders. Mijn vrouw weet trouwens nog van niks, maar wie weet haal ik een paar dames uit mijn tuin naar binnen.
pjpj001
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 23 maart 2012
Gender:
Leeftijd: 27

Re: Hallo beste antverzorgers

Bericht door pjpj001 »

Hey welkom! Mieren zijn zeker niet saai :) wel kan de kolonie start als saaier ervaren worden(al vind ik van niet), maar eens de kolonie wat groeit is er altijd wel wat te beleven.
Hexednl
Lid
Berichten: 1076
Lid geworden op: 02 juni 2017
Locatie: Veenendaal
Gender:
Leeftijd: 35

Re: Hallo beste antverzorgers

Bericht door Hexednl »

Welkom bij de club! Mieren lijken saai tot je je er in interesseert :-D
Het zal moelijk worden om nu nog een koningin in je tuin te gaan vinden. Maar als je wilt heb ik nog een beginnende kolonie (Lasius niger) voor je, ik hoef er niks voor te hebben. Ik heb er te veel en geef ze liever weg.
8-)
AdamAnt
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 augustus 2017
Locatie: Tilburg eo
Gender:
Leeftijd: 61

Re: Hallo beste antverzorgers

Bericht door AdamAnt »

Dank jullie wel. Het is fascinerend, hoe zo n organische mechanisme functioneerd. Ik begrijp dat ik net op een verkeerd moment instap. :) Hexednl alvast bedankt, ik stuur je een pm.
Plaats reactie