Berichtenstroom afgelopen twee weken

Suggesties of meldingen van problemen
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Berichtenstroom afgelopen twee weken

Bericht door Floris »

Het zal regelmatige lezers van Antforum zijn opgevallen dat er de afgelopen twee weken zeer veel berichten geplaatst zijn door één forumlid. Het enthousiasme van nieuwe hobbyisten is belangrijk voor Antforum. In dit geval ging dat enthousiasme gepaard met niet zo goed opletten waar er berichten geplaatst werden. Daarnaast werden er vragen gesteld waarvan de antwoorden gemakkelijk in de beginnershandleiding of op elders terug te vinden zijn.

Ik ben er niet aan toegekomen dit direct te verbeteren. In kort overleg met de direct betrokkenen heb ik vanavond een flinke opruiming gedaan. Ik heb besloten daarbij niet al te voorzichtig om te gaan met de berichten. Ik heb zoveel mogelijk vragen verplaatst, voornamelijk naar het beginnersforum. Een deel van de berichten is echter verwijderd, soms inclusief goede antwoorden waar andere leden duidelijk zorg en tijd besteed hadden.

Ik wil deze leden vooral zeer bedanken dat ze de tijd en de moeite genomen hebben om een ander forumlid te helpen. Omdat de overzichtelijkheid van het forum de afgelopen twee weken echter flink was teruggelopen, heb ik toch besloten series van berichten te verwijderen.


Dit gezegd en gedaan hebbende, is het belangrijk dat nieuwe forumleden een plaats hebben op het forum. Ze brengen vaak enthousiasme mee, en een hoop vragen die al beantwoord zijn. ;) Het beginnersforum is een goede plaats om deze vragen toch nogmaals te beantwoorden.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Plaats reactie