Actieve onderwerpen

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ProXi
Lid
Berichten: 1505
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle (OV)
Gender:
Leeftijd: 41

Actieve onderwerpen

Bericht door ProXi »

Hallo,

Ik heb een vraag over de functie/het menu Actieve onderwerpen.
Persoonlijk ga ik ervan uit dat hier de threads zichtbaar zijn waarin als laatst berichten zijn geplaatst.
Ik weet niet of deze aanname juist is.

Echter heb ik al een paar keer het gevoel gehad alsof er iets niet klopt.
Als ik zelf ergens iets geplaatst heb komt dit niet altijd bij actieve onderwerpen te staan.

Nu zie ik bijvoorbeeld dat er bij vragen en opmerkingen topic van GVG over zijn Atta kolonie nieuwe berichten geplaatst zijn.
Maar zijn thread over deze kolonie met foto's zie ik niet staan bij actieve onderwerpen. Terwijl hij daar een update geplaatst heeft, wat de aanleiding is dat mensen nu reageren in het vragen en opmerkingen topic.

Klopt dit niet? Of moet ik op een andere plek kijken voor actieve onderwerpen?
Edit: Bij nieuwe onderwerpen zie ik het wel staan
Wat is precies het verschil tussen nieuwe en actieve onderwerpen?
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Actieve onderwerpen

Bericht door Floris »

Ik kan niet vinden wat phpBB (de forumsoftware) ziet als een actief onderwerp. Ik vermoed dat het gaat over het aantal recente reacties.
Ik gebruik altijd het filter 'ongelezen berichten', maar ik lees dan ook alle berichten. :)
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Gebruikersavatar
Sneeuwuil
Lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 22 juli 2014
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 51

Re: Actieve onderwerpen

Bericht door Sneeuwuil »

Kun je controleren of je voor alle forums (zowel type "Categorie" als type "Forum") Schakel actieve onderwerpen in: op "Ja" hebt staan?
Voor "General" en "Welcome to WildChilli.EU forum" staat het waarschijnlijk wel op "Ja". Voor alle andere fora die je in de actieve lijst wilt hebben, moet het ook op "Ja" staan.
Source: http://www.phpbb.nl/forums/viewtopic.php?f=40&t=57081

Ik gebruik ook vnl 'actieve onderwerpen' maar het klopt dat enkele berichten daar niet in terecht komen. Blogs volgens mij nooit bijvoorbeeld.

Edit: en deze thread ook niet :-)
Plaats reactie