Hoe vaak gelezen

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Loesje
Lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 23 mei 2016
Locatie: Den Bosch Noord Brabant
Gender:
Leeftijd: 35

Hoe vaak gelezen

Bericht door Loesje »

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om van je eigen blogs te kunnen zien hoe vaak hij is gelezen of hoeveel mensen erop geabbonneert zijn? Of dat die mogelijkheid anders misschien toegepast kan worden?
Lasius flavus 5+
Messor barbarus 200+
1x Lasius niger
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Hoe vaak gelezen

Bericht door Floris »

Bij de onderwerpen in een lijst, zoals op het blogforum over Lasius sp., zien hoe vaak een onderwerp, een blog in dit geval, is weergegeven.
Je kunt voor zover ik weet niet zien hoeveel leden er geabonneerd zijn op een onderwerp.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
GvG
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 juli 2012
Locatie: Heemskerk (Noord-Holland)
Gender:
Leeftijd: 45

Re: Hoe vaak gelezen

Bericht door GvG »

Op een PC kun je zien hoe vaak een onderwerp (zoals in de link van Floris) weergegeven is, op een smartphone of tablet niet.
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Hoe vaak gelezen

Bericht door Floris »

GvG schreef:Op een PC kun je zien hoe vaak een onderwerp (zoals in de link van Floris) weergegeven is, op een smartphone of tablet niet.
Inderdaad. Blijkbaar wordt deze informatie niet weergegeven op smalle schermen om het forum bruikbaar te houden bij weinig ruimte.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Loesje
Lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 23 mei 2016
Locatie: Den Bosch Noord Brabant
Gender:
Leeftijd: 35

Re: Hoe vaak gelezen

Bericht door Loesje »

Oke, bedankt voor de info! Ik zit inderdaad altijd op mn tablet of telefoon, zal de laptop er eens een keer bij pakken
Lasius flavus 5+
Messor barbarus 200+
1x Lasius niger
Plaats reactie