Messor barbarus gyne dood

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mika
Teamlid
Berichten: 4245
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Semmerzake - Gavere
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Messor barbarus gyne dood

Bericht door Mika »

Indedaad: het is moeilijk te zeggen bij deze kolonie. Ik zou zeggen, beperkt je initieel tot wat de kolonie nodig heeft, en voeg niet alles toe voor het oog.

Nogmaals: die zaden initieel hoeven niet.

En ten derde: kan je een beetje aandacht besteden aan je schrijfstijl: ik heb steeds de indruk een tekst te lezen uit de jaren 20 van vorige eeuw.
DUCKDUCKGO!
Antlucky
Lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 juni 2016
Gender:
Leeftijd: 20

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Antlucky »

Hoe bedoel je uit de jaren 20. Mika?
Lasius niger
Camponotus cruentatus
Camponotus pseudoirritans
Diacamma rugosum
Crematogaster osakensis

De natuur haast zich niet, maar toch is alles af.
Gebruikersavatar
Mika
Teamlid
Berichten: 4245
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Semmerzake - Gavere
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Mika »

De adjectieven met 'n' achteraan: 'een groten nest'.
DUCKDUCKGO!
Antlucky
Lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 juni 2016
Gender:
Leeftijd: 20

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Antlucky »

Oké sorry ik vind dat zelf erg moeilijk. Als ik andere onderwerpen plaats zal ik daar op letten
Lasius niger
Camponotus cruentatus
Camponotus pseudoirritans
Diacamma rugosum
Crematogaster osakensis

De natuur haast zich niet, maar toch is alles af.
DanGol
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 juni 2016
Gender:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door DanGol »

Antlucky schreef:Oké sorry ik vind dat zelf erg moeilijk. Als ik andere onderwerpen plaats zal ik daar op letten
Zolang je het probeert is het goed, je bent ook nog maar 13, fouten mag je nog maken rond jouw leeftijd. :P
Gebruikersavatar
Mika
Teamlid
Berichten: 4245
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Semmerzake - Gavere
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Mika »

Wel, fouten schrijven op een forum is nogal besmettelijk... Vooral als het eerste topic vol fouten staat, kijken de reageerders er ook niet meer naar. Op dit forum houden we van een mooie teksten, onder meer uit respect voor de lezers.
DUCKDUCKGO!
Antlucky
Lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 juni 2016
Gender:
Leeftijd: 20

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Antlucky »

Zal er op letten
Lasius niger
Camponotus cruentatus
Camponotus pseudoirritans
Diacamma rugosum
Crematogaster osakensis

De natuur haast zich niet, maar toch is alles af.
DanGol
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 juni 2016
Gender:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door DanGol »

Mika schreef:Wel, fouten schrijven op een forum is nogal besmettelijk... Vooral als het eerste topic vol fouten staat, kijken de reageerders er ook niet meer naar. Op dit forum houden we van een mooie teksten, onder meer uit respect voor de lezers.
Hij kan niet meer dan zijn best doen, toch? Anders zou er een minimum leeftijd ingesteld moeten worden en gevraagd moeten worden naar het eindexamencijfer Nederlands. Onder het cijfer 7 geen toegang?
Gebruikersavatar
Mika
Teamlid
Berichten: 4245
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Semmerzake - Gavere
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Mika »

Ik kan u vertellen dat er op het forum meer inspanning gevraagd voor de taal bij het schrijven van berichten, dan in het algemeen gevraagd wordt voor het Nederlands op school (voor andere vakken dan Nederlands): dat heeft spijtig genoeg alles te maken met het niveau van het lager onderwijs. Als hij zijn best doet is het goed voor mij. Maar verwijzen naar cijfers op school lijkt me niet zinvol.

Het lijkt me trouwens dat er veel meer mensen zijn met zogenaamde 'dyslexie', dan dat er mensen zijn die omwille van genetische redenen menen dat ze niet kunnen/zouden mogen autorijden...
DUCKDUCKGO!
Gebruikersavatar
Aron
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 april 2016
Locatie: Best (Nederland)
Gender:
Contacteer:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Aron »

Sorry dat ik terug val op een oud bericht,
Wel, fouten schrijven op een forum is nogal besmettelijk... Vooral als het eerste topic vol fouten staat, kijken de reageerders er ook niet meer naar. Op dit forum houden we van een mooie teksten, onder meer uit respect voor de lezers.
Respect voor de lezers?
Als je een blog schijft steek je daar tijd in, dus dan moet je toch respect voor de schrijver hebben.

En nog steeds, waarom worden commentaar niet via een privé bericht gestuurd, iemand kan zich erg aangevallen voelen.
Maar ik geloof niet dat het zo bedoelt is.
Met Vriendelijke Groet
Aron
DanGol
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 juni 2016
Gender:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door DanGol »

Mika schreef:Ik kan u vertellen dat er op het forum meer inspanning gevraagd voor de taal bij het schrijven van berichten, dan in het algemeen gevraagd wordt voor het Nederlands op school (voor andere vakken dan Nederlands): dat heeft spijtig genoeg alles te maken met het niveau van het lager onderwijs. Als hij zijn best doet is het goed voor mij. Maar verwijzen naar cijfers op school lijkt me niet zinvol.

Het lijkt me trouwens dat er veel meer mensen zijn met zogenaamde 'dyslexie', dan dat er mensen zijn die omwille van genetische redenen menen dat ze niet kunnen/zouden mogen autorijden...
Eerst maar een examen Universitair Nederlands af laten leggen voordat mensen zich mogen registreren dan. Het is niet anders...
Gebruikersavatar
Aron
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 april 2016
Locatie: Best (Nederland)
Gender:
Contacteer:

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door Aron »

DanGol schreef:
Mika schreef:Ik kan u vertellen dat er op het forum meer inspanning gevraagd voor de taal bij het schrijven van berichten, dan in het algemeen gevraagd wordt voor het Nederlands op school (voor andere vakken dan Nederlands): dat heeft spijtig genoeg alles te maken met het niveau van het lager onderwijs. Als hij zijn best doet is het goed voor mij. Maar verwijzen naar cijfers op school lijkt me niet zinvol.

Het lijkt me trouwens dat er veel meer mensen zijn met zogenaamde 'dyslexie', dan dat er mensen zijn die omwille van genetische redenen menen dat ze niet kunnen/zouden mogen autorijden...
Eerst maar een examen Universitair Nederlands af laten leggen voordat mensen zich mogen registreren dan. Het is niet anders...
He, dat is voor mij dus nog een paar jaar wachten :lol:
Met Vriendelijke Groet
Aron
GvG
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 juli 2012
Locatie: Heemskerk (Noord-Holland)
Gender:
Leeftijd: 45

Re: Messor barbarus gyne dood

Bericht door GvG »

DanGol, maak je niet druk. In de forumregels staat dat leden moeten proberen de regels van de Nederlandse taal zo "correct mogelijk" moeten naleven. Verder niet. Het is één van de taken van de teamleden om te zorgen de forumregels worden nageleefd. Mika vroeg enkel of Antlucky er een beetje aandacht aan wilde besteden. Antlucky heeft al aangegeven dat hij dit gaat doen. Daarmee is het klaar, toch? Jouw opmerkingen dragen nergens aan bij.
Plaats reactie