Links in profiel - Google Plus

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elan
Lid
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 oktober 2010
Locatie: Wageningen, NL
Gender:
Leeftijd: 37

Links in profiel - Google Plus

Bericht door Elan »

Niet dat jullie iets hier aan kunnen doen, gok ik, maar ik wil even melden dat het invullen van een profiellink naar G+ wat problematisch is.

Iedereen heeft(/kan hebben) tegenwoordig een vanity URL à la plus.google.com/+[USERofzo]. Maar de forum software vindt dat +'je niet zo fijn. Met wat verder speurwerk valt de oude URl met userid in nummers nog terug te vinden, maar echt handig is het niet.
Gebruikersavatar
Elan
Lid
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 oktober 2010
Locatie: Wageningen, NL
Gender:
Leeftijd: 37

Re: Links in profiel - Google Plus

Bericht door Elan »

Nevermind.

Ik zie dat het forum überhaupt niet de hele "plus.google.com/" wilt hebben, en alleen een nummer wilt. De vanity url werkt wel, als je het plusje weglaat. Ik vind het implementatie maar wat on-intuitief, maar goed. Het werkt dus.
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Links in profiel - Google Plus

Bericht door Floris »

Hoi Elan,

AntForum maakt gebruik van phpBB, en inderdaad bepaalt dat hoe deze koppelingen werken. Mocht je daar een wijziging in willen, kun je het beste contact opnemen met phpBB zelf.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Gebruikersavatar
Elan
Lid
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 oktober 2010
Locatie: Wageningen, NL
Gender:
Leeftijd: 37

Re: Links in profiel - Google Plus

Bericht door Elan »

Haha, ik weet het :). Ik hoopte op een soort workaround, tot ik zelf zoiets vond. Excuses voor de forumvervuiling :)!
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Links in profiel - Google Plus

Bericht door Floris »

Geen probleem. :)
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Plaats reactie