Lasius niger (bas) V&O

Vragen en opmerkingen over de blogs
Plaats reactie
GvG
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 juli 2012
Locatie: Heemskerk (Noord-Holland)
Gender:
Leeftijd: 45

Lasius niger (bas) V&O

Bericht door GvG »

Hier kun je vragen en opmerkingen plaatsen over het blog van Dualbassiejj.
GvG
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 juli 2012
Locatie: Heemskerk (Noord-Holland)
Gender:
Leeftijd: 45

Re: Lasius niger (bas) V&O

Bericht door GvG »

Honing zou ik ze niet geven. Daar kunnen ze in vast komen te zitten, en je weet nooit precies wat erin zit. Suikerwater is goed genoeg. Het is niet erg als ze nog niet eten, dat komt wel.

Het is het beste om je mieren zo weinig mogelijk te storen, maar dat is natuurlijk niet leuk. 1x per dag voorzichtig kijken is geen probleem hoor. Bij Lasius niger kan dat weinig kwaad. Sommige andere soorten kunnen niet zo goed tegen verstoring.

Succes, ik ben benieuwd naar de foto's.
Dualbassiejj
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 januari 2017
Gender:

Re: Lasius niger (bas) V&O

Bericht door Dualbassiejj »

Oke ik zal ze dan maar geen honing geven. En ik laat ze voor vandaag lekker met rust morgen even kijken hoe het met ze gaat. En af en toe kijk ik of ze al in de buitenwereld zijn. Hoewel ze daar nog niet egt behoefte aan hebben. En Hoe kan ik eigenlijk een foto toevoegen aan een bericht ?
1 x lasius niger - 8 werksters




Boss makes a dollar , I make a dime.
That's why I poop on the boss his time.
GvG
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 juli 2012
Locatie: Heemskerk (Noord-Holland)
Gender:
Leeftijd: 45

Re: Lasius niger (bas) V&O

Bericht door GvG »

Simpel gezegd: gynes hebben maar één taak, het leggen van eieren. Als ze daar niet mee bezig zijn bewegen ze zo weinig mogelijk, om energie te besparen (neem ik aan). Als je gyne omvalt hoeft dat dus geen slecht teken te zijn.

Als je de link naar dit topic onderin je blog-berichten zet, kunnen mensen er makkelijker op klikken om te reageren. De volgende code kun je kopiëren om in je bericht te zetten:

Code: Selecteer alles

[url=http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=31&t=9591]Vragen & Opmerkingen[/url]
Plaats reactie