Moderne Antforum

Plaats reactie
ruttydm
Lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Buggenhout, belgie
Gender:
Leeftijd: 23

Moderne Antforum

Bericht door ruttydm »

www.antcenternl.tk

ik heb een vele modernere en toffere antforum gevenden!
pjpj002
Lid
Berichten: 254
Lid geworden op: 30 augustus 2012
Gender:
Leeftijd: 27

Re: Moderne Antforum

Bericht door pjpj002 »

Met 0 berichten.
3 kolonies lasius niger. (2-9-15 werksters)
1 kolonie Lasius flavus. (12 werksters)
1 kolonie Messor barbarus. (40 werksters)
1 kolonie Myrmica rubra. (8 koninginnen en 200 werksters)
ruttydm
Lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Buggenhout, belgie
Gender:
Leeftijd: 23

Re: Moderne Antforum

Bericht door ruttydm »

ik weet het

post er anders wat
ruttydm
Lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Buggenhout, belgie
Gender:
Leeftijd: 23

Re: Moderne Antforum

Bericht door ruttydm »

Ik heb het zelf gemaakt maar zouden jullie er wat berichten kunnen posten? eigenlijk toch wel een vele mooiere website toch?
jeroenbeekman
Lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 27 mei 2010
Locatie: Omgeving Tiel
Gender:
Leeftijd: 31

Re: Moderne Antforum

Bericht door jeroenbeekman »

Kudos voor jou.
Gebruikersavatar
Lvet
Lid
Berichten: 935
Lid geworden op: 14 juni 2010
Locatie: Hengelo/Groningen
Gender:
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: Moderne Antforum

Bericht door Lvet »

Dit gaat hem niet worden...
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
ruttydm
Lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Buggenhout, belgie
Gender:
Leeftijd: 23

Re: Moderne Antforum

Bericht door ruttydm »

dit is een ander forum niet het toekomstig forum maar wel veel moderner en mooier
Gebruikersavatar
Lvet
Lid
Berichten: 935
Lid geworden op: 14 juni 2010
Locatie: Hengelo/Groningen
Gender:
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: Moderne Antforum

Bericht door Lvet »

Dat is zeer subjectief en ik ben het niet met je eens dat het moderner en mooier oogt, ik krijg er alleen maar hoofdpijn van. Maar even los daarvan, we hebben hier een prima forum, dat barst van de waardevolle gebruikers en informatie, dus ik zie niet in waarom we opeens naar een ander forum zouden verhuizen. Bovendien is dit gewoon spam.
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
ruttydm
Lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Buggenhout, belgie
Gender:
Leeftijd: 23

Re: Moderne Antforum

Bericht door ruttydm »

Lvet schreef:Dat is zeer subjectief en ik ben het niet met je eens dat het moderner en mooier oogt, ik krijg er alleen maar hoofdpijn van. Maar even los daarvan, we hebben hier een prima forum, dat barst van de waardevolle gebruikers en informatie, dus ik zie niet in waarom we opeens naar een ander forum zouden verhuizen. Bovendien is dit gewoon spam.
niet negatief doen a.u.b
Gebruikersavatar
Lvet
Lid
Berichten: 935
Lid geworden op: 14 juni 2010
Locatie: Hengelo/Groningen
Gender:
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: Moderne Antforum

Bericht door Lvet »

Zie het als opbouwende kritiek. Ik vind de manier waarop je dit topic hebt geopend niet zo netjes. Je komt op dit forum verkondigen dat je een veel toffere antforum hebt gevonden, alsof er iets mis is met de huidige en vervolgens geef je toe dat het je eigen forum is waar je gewoon reclame voor maakt (= spam). Vervolgens kun je niet tegen kritiek. Iedereen is vrij om een forum op te zetten, maar als je echt liefde voor de hobby hebt wil je juist geen verdeeldheid creëren.

Mag ik vragen waarom je het nodig vond om een nieuw forum te openen?
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
thomasc
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2012
Gender:
Leeftijd: 28

Re: Moderne Antforum

Bericht door thomasc »

het forum dat we hier hebben is naar mijn mening een zeer goed forum en ik denk niet dat het zal lukken om het te vervangen door het zeer beperkte aantal mensen in de hobby.
wat ik persoonlijk wel vind is dat het eens tijd is voor een forum upgrade, want in vergelijking met andere forums gaat dit forum verschrikkelijk traag.
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Moderne Antforum

Bericht door Floris »

thomasc schreef:wat ik persoonlijk wel vind is dat het eens tijd is voor een forum upgrade, want in vergelijking met andere forums gaat dit forum verschrikkelijk traag.
Er wordt overwogen over te stappen op een andere hostingbedrijf. Het forum zou hierdoor sneller kunnen worden. Het upgraden van de forumsoftware zal in de snelheid waarschijnlijk geen merkbaar verschil maken.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Plaats reactie