ANTfinity

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lvet
Lid
Berichten: 935
Lid geworden op: 14 juni 2010
Locatie: Hengelo/Groningen
Gender:
Leeftijd: 34
Contacteer:

ANTfinity

Bericht door Lvet »

Afbeelding
Webadres:
http://www.antfinity.com

Beschrijving/Opmerking:
Mijn blog over mieren, het houden van mieren en al het andere wat met mieren te maken heeft. Ik zal de ontwikkelingen omtrent mijn eigen kolonies bijhouden, maar ik zal ook artikelen schrijven voor beginners met betrekking tot de verzorging om de hobby te verspreiden. Ook zal ik (pop-wetenschappelijke) berichten schrijven over het gedrag, de evolutie en de ecologie van mieren. Verder zal het fotograferen van mieren aan bod komen. Af en toe zal ik ook aandacht besteden aan andere ongewervelde dieren. Ik hoop op deze manier meer mensen met de hobby kennis te laten maken. Neem zeker een kijkje en abonneer je eventueel onderaan de pagina op nieuwe posts via e-mail!
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
AntF
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 01 april 2013
Locatie: Utrecht
Gender:
Leeftijd: 36

Re: ANTfinity

Bericht door AntF »

Mooie site! Leuke artikelen ook, vooral die over de "Ant Skills".
Zo te zien heb je gekozen voor Engels als basistaal, daarmee bedien je natuurlijk een grotere doelgroep.
Hoop dat het een succes wordt, ik heb me in ieder geval geabonneerd ;) .
Niemand spreekt beter dan de mier, en zij zegt niets.
Gebruikersavatar
Lvet
Lid
Berichten: 935
Lid geworden op: 14 juni 2010
Locatie: Hengelo/Groningen
Gender:
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: ANTfinity

Bericht door Lvet »

Bedankt! Ja klopt, ik heb inderdaad voor Engels gekozen vanwege de grotere doelgroep, het is geen bekende hobby dus dit lijkt me de beste manier om zoveel mogelijk mensen te bereiken. En bedankt voor het abonneren. :D
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
Gebruikersavatar
ricardovdh
Lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 29 april 2011
Locatie: utrecht, vleuten
Gender:
Leeftijd: 28

Re: ANTfinity

Bericht door ricardovdh »

Ziet er goed uit ;) ik ben ook geaboneerd.
3x lasius flavus.
5x lasius umbratus.
6x lasius niger.
1x Messor barbarus.

De vraag des levens is: Gaan we door of slaan we af? Maar voor mij als visser is het: Slaan we door of gaan we af?
Wie geen vlieg kwaad doet is gewoon te traag.
Gebruikersavatar
Lvet
Lid
Berichten: 935
Lid geworden op: 14 juni 2010
Locatie: Hengelo/Groningen
Gender:
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: ANTfinity

Bericht door Lvet »

Dankje! Ik breng straks de abonnementen even handmatig over, want ik kwam erachter dat mijn mailing list helaas niet werkt. :lol:
Ben nu even bezig met het herstellen van dit probleem en dan zullen jullie voortaan wel e-mails ontvangen. Net een nieuwe post geplaatst en daar is geen e-mail voor verstuurd.

edit: gelukt, bij de eerstvolgende update zullen jullie een e-mail ontvangen.
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
Plaats reactie