Tetramorium spp.

Alle Tetramorium kolonies van de leden
Plaats reactie
FenixGoesEvil
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 28 september 2013
Locatie: Olen, België
Gender:
Leeftijd: 25

Tetramorium spp.

Bericht door FenixGoesEvil »

Hallo,

Na het weekend verwacht ik mijn Tetramorium spp. bedankt MichaelB!
Ik hoop als de eerste werksters er zijn te weten om welke Tetramorium spp. het gaat.

Normaal wilde ik graag not wat extra info maar daarvoor wil ik eerst weten welke Tetramorium spp het is.

Vragen , opmerkingen en opbouwende commentaar/kritiek: http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=31&t=7483
Messor barbarus
Myrmica rubra
Lasius niger
Lasius Flavus
Camponotus barbaricus
(Crematogaster scutellaris)
FenixGoesEvil
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 28 september 2013
Locatie: Olen, België
Gender:
Leeftijd: 25

Re: Tetramorium spp.

Bericht door FenixGoesEvil »

Heey,
Toch nog even een update ik had niet gedacht dat het pakketje vandaag hier al ging zijn de prachtige maar zeer kleine gyne staat op een schommelde temperatuur van 25°C dit omdat ik een kist gemaakt heb voor meerdere kleinere gynes maar ik moet langs de zij kant van de box nog een kleine groef maken voor de kabel in te duwen van de warmte mat en dan gaat de temperatuur meer het zelfde blijven en nog wat stijgen volgens ant store moeten ze op 18-28 C staan mijn temperatuur gaat soms een beetje onder 24 vandaar dat ik zometeen een groef moet maken voor de warmte mat. Ik hoop echt dat deze gyne een prachtige kolonie zal voort brengen, ze heeft al wat broed (dacht ik , ik kan me misschien even verward hebben met mijn Lasius niger) ik hoop als ik de groef in het kistje gemaakt heb dat ze niet hoger dan 28 gaan staan , zou het erg gaan?
Messor barbarus
Myrmica rubra
Lasius niger
Lasius Flavus
Camponotus barbaricus
(Crematogaster scutellaris)
FenixGoesEvil
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 28 september 2013
Locatie: Olen, België
Gender:
Leeftijd: 25

Re: Tetramorium spp.

Bericht door FenixGoesEvil »

Mijn gyne is bijna dood :'( gisteren ging ik voor het slapen gaan kijken en heel har buisje stond onder water heb haar super zacht wat droog geblazen wist echt niet wat te doen! He water liep gewoon door het watje nu ligt de gyne in een gekrompen met haar antenne's beweegt ze soms nog , ze ligt in haar broed :(. Arme beestje...
Messor barbarus
Myrmica rubra
Lasius niger
Lasius Flavus
Camponotus barbaricus
(Crematogaster scutellaris)
FenixGoesEvil
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 28 september 2013
Locatie: Olen, België
Gender:
Leeftijd: 25

Re: Tetramorium spp.

Bericht door FenixGoesEvil »

De gyne is in winterslaap dankeij GvG zijn tips is het goed gekomen! Dankje GvG
Messor barbarus
Myrmica rubra
Lasius niger
Lasius Flavus
Camponotus barbaricus
(Crematogaster scutellaris)
Plaats reactie