Kalender?

Info over en bespreking van evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mpke
Lid
Berichten: 913
Lid geworden op: 07 augustus 2007
Gender:
Leeftijd: 29
Contacteer:

Kalender?

Bericht door mpke »

Misschien is het handig om een stiky te maken met een kalender van alle beurzen waar de antforum stand zal staan?
Zo weet iedereen op voorhand waar en wanneer ze moeten zijn.
Ik weet niet of dit mogelijk is, of alle datums al bekend zijn maar van diegene die jullie al weten zou het leuk zijn.
Mijn foto's: http://www.flickr.com/mpke/
Mijn fotografie op facebook: http://www.facebook.com/mpke94
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Kalender?

Bericht door Floris »

De beslissing om naar een beurs te gaan met een stand, wordt doorgaans een beurs van tevoren genomen. We zijn hierbij sterk afhankelijk van de voorwaarden die de beurs stelt. Als we als een commerciële instelling behandeld worden, is een stand erg duur.
Door de onbekendheid van de hobby, moeten de organisatoren van de moeten vaak eerst overtuigd worden van de meerwaarde van een stand met mieren.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
petro
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 juli 2009
Leeftijd: 64

Re: Kalender?

Bericht door petro »

Wat toch inhoudt dat er wel een kattebelletje op het forum gezet kan worden al het zover is?
Ik zou nou wat graag eens gaan kijken als ik daar de mogelijkheid voor heb,het zou een verrijking van een beurs betekenen!
Petro
Floris schreef:De beslissing om naar een beurs te gaan met een stand, wordt doorgaans een beurs van tevoren genomen. We zijn hierbij sterk afhankelijk van de voorwaarden die de beurs stelt. Als we als een commerciële instelling behandeld worden, is een stand erg duur.
Door de onbekendheid van de hobby, moeten de organisatoren van de moeten vaak eerst overtuigd worden van de meerwaarde van een stand met mieren.
Plaats reactie