Samenkomen

Info over en bespreking van evenementen
Gebruikersavatar
JDbaas
Lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 08 juli 2015
Locatie: Velp
Gender:
Leeftijd: 29

Re: Samenkomen

Bericht door JDbaas »

Ik ga 9 Juli mee met een inventarisatie-excursie van MierWerkGroep en zal daar ook vragen of er interesse is voor zo'n soort evenement en of er dan iemand is die bereid is om een lezing te doen.
gehouden:
Myrmica rubra,Lasius niger,Messor barbarus,lasius flavus,polyrhachis dives
Gebruikersavatar
Westdijk
Lid
Berichten: 477
Lid geworden op: 24 december 2012
Locatie: Dichtbij de A-27
Gender:
Leeftijd: 47
Contacteer:

Re: Samenkomen

Bericht door Westdijk »

Ik vraag me af hoe zoiets aantrekkelijker kan worden gemaakt om meer mensen te trekken. Persoonlijk voel ik meer voor een zaaltje. In april is deze hobby door de meeste mensen hier opgepakt na vaak een maandenlange diapauze. Mensen die willen starten informeren naar kolonies, reageerbuizen, honingdauwsurrogaat, etc. Het lijkt me dan een uitstekend moment om bij elkaar te komen om naast kopen, verkopen, ruilen, ook informatie met elkaar uit te wisselen en mee gebrachte formicariums te bekijken. Het maakt het voor elk leeftijd dan geschikt en april 2017 is ver genoeg weg om er rekening mee te kunnen houden in de agenda. Zomaar een gedachte.
Gebruikersavatar
Other
Lid
Berichten: 587
Lid geworden op: 13 april 2011
Locatie: Bergen Op Zoom
Gender:
Leeftijd: 38
Contacteer:

Re: Samenkomen

Bericht door Other »

Zit dit nog steeds in de pen? Lijkt me leuk om bij te wonen!
YOUTUBE
Like, Comment & Subscribe! 8-)
Kolonies aangeboden
Nieuwe kolonie nodig?
FACEBOOK
Like ons op facebook!
Gebruikersavatar
Mitra
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 juli 2016

Re: Samenkomen

Bericht door Mitra »

Lijkt mij een goed idee, april 2017
If you can't stop thinking about it, Don't stop working for it.
Lasius niger kolonie http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f= ... 079#p67079
PixellWarlord
Berichten: 88
Lid geworden op: 09 oktober 2016
Locatie: Zeeland
Gender:

Re: Samenkomen

Bericht door PixellWarlord »

Ik heb wel interesse heb zelf nog geen mieren maar ben wel van plan na de winterslaap mieren te regelen. En het ligt er ook aan hoe ver weg het is aangezien me ouders me dan moeten brengen of ik moet met openbaar vervoer gaan.
Calvinier
Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 september 2016
Locatie: Wieringerwerf
Gender:
Leeftijd: 32

Re: Samenkomen

Bericht door Calvinier »

Als het me uitkomt (i.v.m. werk) ben ik erbij ;)
bunyan
Berichten: 92
Lid geworden op: 19 oktober 2016
Gender:

Re: Samenkomen

Bericht door bunyan »

Het is maar een idee, maar zouden we het kunnen doen in een groot bos zodat er nog koninginnen gevangen kunnen worden in de zomer?
WilcoEindhoven
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 november 2016
Locatie: Eindhoven
Gender:
Leeftijd: 37
Contacteer:

Re: Samenkomen

Bericht door WilcoEindhoven »

Ik ben ook zeer geintreseerd in dit, Voornamelijk voor het leren van de hobby.
Als het een beetje centraal is ben ik best bereid een stukje te rijden en eventueel wat mensen op te pikken als ze op de route wonen
Hessel
Lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 06 juli 2016
Locatie: Alkmaar, noord holland
Gender:
Leeftijd: 22

Re: Samenkomen

Bericht door Hessel »

Ik ben ook geintreseerd!
Wie het kleine niet eerdt is het grote niet weerd...
Gebruikersavatar
RicardoR
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 juni 2016
Locatie: Spijkenisse
Gender:
Leeftijd: 28
Contacteer:

Re: Samenkomen

Bericht door RicardoR »

Leuk idee, wanneer?
Gebruikersavatar
Venator
Lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 13 januari 2015
Locatie: belgie ( het limburgse )
Gender:
Leeftijd: 43

Re: Samenkomen

Bericht door Venator »

Jammer dat ik er zo ver vanaf woon anders kwam ik zeker mee.
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Ik wil een ander idee opperen wat volgens mij niet aan 2 maar aan 10 kanten snijdt. De volgende wensen zijn in deze topic naar voren gekomen:
Elkaar ontmoeten en spreken, ideeen uitwisselen, materialen en spullen verhandelen, formicaria uitstallen en bekijken , liefst in een zaaltje, kosten laag houden, etc. etc.

Waarom dit leuke idee alleen voor ons forum houden?

We kunnen ook tegelijkertijd andere mensen onze formicaria laten zien, ons forum promoten, zelf in de gelegenheid zijn rond te kijken op een ander evenement waar we veel materialen die wij gebruiken in de hobby kunnen kopen en bekijken, rondkijken naar andermans hobby's op het gebied van insecten, kikkers, hagedissen, slangen, kameleons etc. etc. etc.

Wat ik dus eigenlijk voorstel is....kunnen we niet net zoals MIERENBOERDERIJ doet, een tafel (of 2 tafels) huren tijdens de GROOTSTE TERRARIUMBEURS (3 of 4 hallen groot meende ik) van Nederland in Houten (onder Utrecht, aanstaande zondag 1ste Paasdag ben ik daar zelf ook). Alle faciliteiten (eten, drinken) zijn aanwezig, het is er altijd hartstikke druk, we promoten ons forum bij mensen die toch al interesse hebben in 'rare beestjes', de kosten zijn laag en de beurs wordt zeer regelmatig gehouden dus als het bevalt kunnen we het dit jaar nog een keer organiseren. Zijn we onderling even uitgepraat of wil je even andere mensen zien, spreken etc dan loop je gewoon even rond want er zijn waanzinnig veel leveranciers van terraria, materialen, voedseldieren, dieren, planten, decomateriaal, electronica/meet-regelapparatuur etc. etc. (google maar eens op vhm-events.nl, volgens mij organiseren ze ook evenementen is België, Gent en Hasselt)

Het volgende event in Houten is 25 juni 2017.

We doen een beetje geld bij elkaar voor een mooi Banner en wat visite kaartjes en we slaan volgens mij zo 10 vliegen in 1 klap. De eerst volgende beurs is over een (paar) maand alweer. Genoeg tijd om even goed voor te bereiden. De beurs start om 10.00 uur en duurt altijd tot 16.00 uur. Zijn we dan nog niet uitgekletst dan kunnen we altijd nog naar een cafe/bar gaan. Maar 6 uur lijkt mij meer dan voldoende.

Misschien kunnen we, bij gebleken succes, hetzelfde een keer op een beurs in Belgie doen (Gent of Hasselt). 1x per jaar in Nederland en 1x per jaar in België. Zo is er altijd een Mierenevent bij je in de buurt (of in je land). Kun je de ene keer niet vanwege drukte of afstand dan kun je de andere keer misschien wel. Zo komen we iedereen op het forum tegemoet en promoten we ons zelf een beetje.

Als enkele leden en moderators hun aanwezigheid defintief bevestigen dan weet ik zeker dat andere leden ook zullen aanhaken.

Komen er onverhoops door omstandigheden maar 6 man van ons forum opdagen (wat erg zielig staat in een zelf gehuurd zaaltje en wat ongetwijfeld tot annulering van die dag zal leiden) dan is de dag op de beurs toch niet voor niets geweest want duizenden andere bezoekers hebben onze hobby kunnen bekijken en we hebben een waanzinnig leuke dag vanwege het evenement zelf al. In principe hebben we voor zo'n dag alleen de commitment nodig van 2 a 3 man die daar willen staan... maar ik weet zeker dat er velen meer zullen komen want iedereen kan z'n mooiste nesten laten zien aan duizenden anderen en natuurlijk aan mede forumleden.
Laatst gewijzigd door ANThousiasteling op 13 apr 2017, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
Vincentpronk
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2016
Gender:
Leeftijd: 26

Re: Samenkomen

Bericht door Vincentpronk »

Als ik niks heb op die dag wil ik gerust komen mits het een beetje goed gepland word wil ook gerust gezamelijk meebetalen
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Sterker nog, ik ben morgen vrij en kan informeren of er nog een tafel vrij is in Houten voor as zondag en wat de kosten zijn. Kosten kunnen we delen tussen de leden die iets wensen bij te dragen. Ik kan zelf niet achter de tafel staan omdat ik met een 10 tal vrienden heb afgesproken maar ik ben wel bereid om 1 of 2 bakken met mieren mee te nemen om neer te zetten. Bij de volgende beurs wil ik best wel staan achter de tafel.

Stel dat er 2 of 3 forumleden leden zijn die bereid zijn naar Houten toe te komen om achter de tafel te staan dan is de tafel bij de eerste beurs dit jaar al bezet en aanwezig. We hoeven het niet ingewikkeld te maken. Zijn er visite kaartjes van Antforum? Zo ja, wie heeft ze? Zo nee, we kunnen ook even een paar stencils met een klein beetje tekst over ons forum neer leggen zodat mensen het zelf mee kunnen nemen.

Het gaat erom dat we meer naamsbekendheid krijgen, meer niet.

Een betere voorbereiding en meer laten zien (meer nesten, Banner, flyers of visite kaartjes) kunnen we bewaren voor de volgende keer.

Zie jullie dat zitten? Ik weet dat het kortdag is maar ik peil alleen maar even over ik moet gaan kijken of het uberhaubt nog wel lukt en of er mensen zijn die dit idee op zo'n korte termijn kunnen ondersteunen.

Ik hoor vooral graag wat de teamleden van idee 1 (lange termijn) en idee 2 (korte termijn namelijk as zondag) vinden!
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Even wat meer info:

de 4 zalen beslaan samen 6000 m2, er is 1200 meter tafel.
Ik heb net te horen gekregen dat er nog tafel(s) gehuurd kan worden, zelfs voor as zondag is dat nog mogelijk.
Vanaf 7.00 uur kan men er terecht voor de opbouw.
Een tafel van 160 bij 80 kost 34,- per tafel waarbij we max 2 tafels mogen reserveren.
Vinden de teamleden dit een goed idee of niet?
Zo ja, zijn er mensen die dit as zondag willen bemannen of moeten we dit uitstellen naar de volgende beurs dag?

Uiteraard ben ik ook bereid mee te betalen ongeacht welke beursdag we pakken (mits de teamleden hier mee eens zijn natuurlijk).
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
Gebruikersavatar
Elan
Lid
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 oktober 2010
Locatie: Wageningen, NL
Gender:
Leeftijd: 37

Re: Samenkomen

Bericht door Elan »

Ik vind het een leuk idee, al ben ik zelf niet echt een beurs-persoon. Aanstaande zondag zou ik er sowieso niet bij kunnen zijn, een andere keer wellicht wel. €34 is niet veel.
Het is denk wel een beetje te ad hoc zo, misschien dat er een iets concreter plan moet liggen met wat Antforum wilt "verkopen", uitdragen, etc en wat voor promomateriaal er zou moeten zijn (en wat dát dan weer zou mogen kosten).
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Ad hoc is het zeker maar het hoeft ook niet dit weekend, het mag wat mij betreft ook de volgende beurs dag mits de teamleden het er mee eens zijn. Het was maar een idee waar ik even wat voorwerk voor verricht heb. De teamleden moeten het er wel over eens zijn dat dit het idee is met de meeste draagkracht van de leden en teamleden. Anders moeten we het niet doen en kiezen voor een idee wat meer draagkracht en ondersteuning heeft van de teamleden en leden. Ik opper alleen maar ideen waar ik zelf wel achter zou staan. Maar 'ik' is ook maar zo alleen.

De beurs heeft als voordeel dat het goedkoop is, dat er erg veel mensen komen kijken, dat je de site direct promoot, dat alle leden er naar toe zouden kunnen komen om elkaar te ontmoeten of om eens verder rond te kijken, dat het zowel in België als in Nederland wordt georganiseerd, dat het bij een lage leden opkomst door al het andere publiek dat er loopt toch altijd een succes zal zijn, alle facilitieten aanwezig zijn, je alle rompslomp van zaal huur etc. elimineert en ga zo maar door.
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
pjpj001
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 23 maart 2012
Gender:
Leeftijd: 27

Re: Samenkomen

Bericht door pjpj001 »

Zeker een leuk idee, in Nederland geraken zal voor mij moeilijker zijn maar als het in België doorgaat kan ik zeker eens kijken wat ik kan doen/meebrengen om uit te stallen daar. 34euro Is zeker niet veel als we er met een aantal kunnen gaan staan. Benieuwd wat de rest ervan vind :) Ik ben ooit eens op een huisdieren beurs geweest in expo Antwerpen waar 2 kleine nestjes mieren stonden en ook al was het maar zielig klein het was leuk om te zien!
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

En het mooie is, deze beurs heeft een vaste volgende datum dus we hebben iets waar we ons op kunnen richten en waar we naar toe kunnen werken. Ik zag in deze topic andere ideeën die andere (team)leden ook leuk vonden verzanden in de status 'leuk idee' terwijl er dan uiteindelijk niets gebeurde omdat er geen datum werd geprikt waarop het zou plaatsvinden. In Nederland (en degene die vanuit België willen en kunnen komen) kunnen we ons richten op 25 juni 2017. Als dit niet van de grond kan komen, wat lukt dan wel van het 'samenkomen' ?

Maar eerst wil ik weten wat de teamleden hiervan vinden want zonder hun toestemming en medewerking gaat er niets gebeuren.

Misschien wel goed dat leden die deze topic lezen laten weten of ze het idee wel wat vinden of juist niet en of ze aanwezig willen en kunnen zijn (je hoeft niets te plaatsen als je niet kunt komen). Dan weten we ook of er draagvlak is vanuit de leden voor de beurs in Nederland en in België.
Laatst gewijzigd door ANThousiasteling op 14 apr 2017, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
Gebruikersavatar
Elan
Lid
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 oktober 2010
Locatie: Wageningen, NL
Gender:
Leeftijd: 37

Re: Samenkomen

Bericht door Elan »

ANThousiasteling schreef:Misschien wel goed dat leden die deze topic lezen laten weten of ze het idee wat vinden en of ze aanwezig willen en kunnen zijn. Dan weten we ook of er draagvlak is vanuit de leden voor de beurs in Nederland en in België.
de 25e juni ben ik in ieder geval al bezet :roll: .
Gebruikersavatar
RicardoR
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 juni 2016
Locatie: Spijkenisse
Gender:
Leeftijd: 28
Contacteer:

Re: Samenkomen

Bericht door RicardoR »

25 juni word een mooie dag om naaruit te kijken.
Ik zet het in m'n agenda en mochten er nog kleine bijdragen vereist zijn, laat het me maar effe weten. Leuk dat we het in gang gaan zetten
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Fijn dat je zo enthousiast bent maar we moeten eerst nog toestemming/medewerking krijgen van de teamleden want zij beheren de site en de activiteiten erom heen. In de agenda zetten kan nooit geen kwaad maar laten we even afwachten wat zij ervan denken en hoe we het gaan vormgeven mochten we met dit idee verder gaan. Ik wacht de reactie van de teamleden en andere leden eerst af en dan vooral van de mensen die het een goed idee vinden en eventueel aanwezig zullen/willen zijn.

De personen achter de tafel zullen wel gratis naar binnen kunnen gaan maar de overige bezoekers moeten 10,- entree betalen voor de beurs.
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
GvG
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 juli 2012
Locatie: Heemskerk (Noord-Holland)
Gender:
Leeftijd: 45

Re: Samenkomen

Bericht door GvG »

We zullen het in overweging nemen.
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Goed, laat het maar zsm weten of jullie als team achter het idee kunnen staan. Zo ja dan horen we dat graag zsm zodat we actie kunnen ondernemen richting 25 juni. Ik (wij) wachten de reactie af. Wordt vervolgt zou ik zeggen. Wie het een goed idee vindt en wie ook aanwezig wil en kan zijn op die berus kan hier even een berichtje achterlaten zodat we weten hoeveel draagkracht er is vanuit de leden.
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Om een beeld te hebben van het bereik van ander publiek. Er liepen echt duizenden mensen. Knetterdruk, dus er zal veel bekijks zijn als wij daar als enige met een paar mooie nesten staan. De tent was van 10 tot 16 uur open maar het werd pas minder druk rond 15 uur.
IMG_9084.jpg
IMG_9087.jpg
Een idee zou zijn om tevens wat reageerbuisjes te verkopen of dat we een stuk of 15 startende kolonies kunnen verkopen, bijv. Messor barbarus of Lasius niger mochten mensen direct met de hobby willen starten na het zien van onze nesten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door ANThousiasteling op 18 apr 2017, 23:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Even wat nuanceren.

Mijn suggestie om op deze beurs te gaan staan betekend niet dat we er ook 4x per jaar (iedere keer als de beurs wordt gehouden) moeten staan. Wat mij betreft mag dat ook 1x per jaar bij de eerste beurs in april in zowel België als in Nederland. Na de winterstop van de beurs (tussen november en april van ieder jaar) zijn de meeste bezoekers erop gebrand om weer op de eerste beursdag van een jaar aanwezig te zijn. Alleen als er zoveel animo is vanuit de leden om vaker op een beurs te staan zou je dat kunnen overwegen.

Voor dit jaar kan het in Houten Nederland op de 25ste Juni en in Hasselt 20 augustus of Gent 7 mei.

Ik heb net even wat cijfers doorgekregen van de organisatie en het gemiddelde bezoekers aantal ligt per beursdag op een minimum van 2000 en een maximum van 5000 bezoekers. Gisteren was het gekkenwerk...zo druk was het dus die 5000 geloof ik direct (ik spreek alleen voor de locatie Houten).

Als we in augustus van ieder jaar een 20-40 tal Lasius gynes vangen en in reageerbuisjes doen dan heb je bij de volgende beursdag wat kleine kolonies te verkopen waarmee we de kosten kunnen dekken (flyers, banner, standplaats en visitekaartjes).
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
salamalfayed
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 12 december 2010
Locatie: Apeldoorn (Gelderland)
Gender:
Leeftijd: 40

Re: Samenkomen

Bericht door salamalfayed »

Leuk idee! Zo'n beursdag is altijd erg gezellig en je kunt er vaak leuke spullen halen qua verzorging en inrichting.

En ik ben persoonlijk best benieuwd naar de nesten die de leden zouden willen tentoonstellen!

Ps: Mierenboerderij.nl vindt het een erg leuk initiatief en wil wel een extra tafel huren en die kosteloos ter beschikking stellen aan Antforum leden(als dit qua datum even afgestemd kan worden).
Acromyrmex octospinosus
V&O viewtopic.php?f=31&t=11916&p=87635#p87635
Camponotus vagus
Camponotus cruentatus
Camponotus ligniperdus
Messor barbarus
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Ik dacht dat Mierenboerderij er ook zou zijn in Houten maar ik heb hem nergens zien staan. Het voorstel klinkt zeker aardig en het is zeker een zeer vriendelijk gebaar maar ik denk dat de teamleden moeten beslissen of ze dat ook willen mits ze dit beursidee de moeite waard vinden. Zo duur is een eigen tafel nu ook weer niet. Stroom voor spotjes kost trouwens 20,- per tafel. Geen idee of we lampjes nodig zouden hebben, ik denk van niet maar goed dat is alleen maar mijn mening.
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
ANThousiasteling
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 januari 2012
Locatie: Hengelo
Gender:
Leeftijd: 52

Re: Samenkomen

Bericht door ANThousiasteling »

Is er door de teamleden al overleg geweest over het bovenstaande besproken idee?
Messor barbarus 1x, febr.'12 1-3 duizend mieren.
Messor capitatus 1x, dec.'16 300 mieren.
Camponotus aethiops 1x, aug.'15 500 mieren.
Atta sexdens 1x, mrt. '17 35-210 duizend mieren
Vincentpronk
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2016
Gender:
Leeftijd: 26

Re: Samenkomen

Bericht door Vincentpronk »

Ik vind het ook wel handig om te weten of het doorgaat
Plaats reactie