mijn eerste blog over laisus

Alle Lasius kolonies van de leden
Plaats reactie
supermiertjee
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 februari 2024
Gender:

mijn eerste blog over laisus

Bericht door supermiertjee »

9/02/2024

plaats ik nu een blog :?: geen vraagje niet meer ik zit tog in een blog en als dat niet is kan je dat dan in de raecties of zo iets zeggen
oké dus ik heb een mieren kollonie Lasius maar eigenlijk niet echt een kolonie hij heef nog geen eitjes :cry: jammer en het al februari en ik heb al in augustus gevangen maar ja ik weet in de tussen tijd al wijnig en of hij al in winterslaap zit agja ik hoop dat ik nog veel goed nieuw en geen slecht nieuws kan brengen :D AJA JE WEET DOG VAN DAT WATER AAN DE ZIJKANT VAN DAT BUISJE KEN JE DAT ALS JE DAT KENT IS DAT NERMAAL DAT DAT VOOR DE HELFT IS GEVULD

10/02/2024

hier een foto
unnamed.jpg
foto
cool hé maar voor de rest zie ik niets spechiaal en ook geen eitjes of laerve of cocon of jonge mieren of wersters of bewakers ijgenlijk bedoeliijk nog geen mieren en ook geen eitjes of laerve of cocons of jonge mieren

11/02/2024

vandaag kon ik ampers iets zien daarom zo wijnig 8-)

15/02/2024
hei ik heb een heele slechte foto van mijn mierenkolonie om ik die vandaag niet mag storen
17/04/2024
Mijn mieren koningin is gestorven een paar weeken geleden Jamer genoeg :( :( :( :( :(
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door supermiertjee op 17 apr 2024, 19:02, 7 keer totaal gewijzigd.
SASSEM
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 mei 2020
Gender:

Re: mijn eerste blog over laisus

Bericht door SASSEM »

Als het een hij is dan komen ook geen eitjes🤪
supermiertjee
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 februari 2024
Gender:

Re: mijn eerste blog over laisus

Bericht door supermiertjee »

jammer mischien na de winter
Plaats reactie