Data naast berichten verkeerd?

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
shadowfax
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 juni 2009
Locatie: Horst
Gender:
Leeftijd: 26

Data naast berichten verkeerd?

Bericht door shadowfax »

Beste beheerders en moderatoren, ik weet niet of jullie het zien maar van de datums hier klopt echt geen bal!
Bij sommige berichten is het eerste in 2009 geplaatst en het laatste vindt plaats in 2008.
Dat is niet echt handig want mij is niet vermeld dat er een tijdmachine is, kunnen jullie er iets aan doen?
i am no tree, i am an ant!
Gebruikersavatar
Phantom
Lid
Berichten: 2377
Lid geworden op: 23 augustus 2008
Locatie: Groesbeek, Gelderland
Gender:
Leeftijd: 35
Contacteer:

Re: datums

Bericht door Phantom »

Het zou de beheerders helpen als je een voorbeeld kon geven ;)
Gebruikersavatar
mn
Lid
Berichten: 3089
Lid geworden op: 29 juli 2008
Locatie: Lint
Gender:
Leeftijd: 29

Re: datums

Bericht door mn »

shadowfax schreef:Beste beheerders en moderatoren, ik weet niet of jullie het zien maar van de datums hier klopt echt geen bal!
Bij sommige berichten is het eerste in 2009 geplaatst en het laatste vindt plaats in 2008.
dat is niet echt handig want mij is niet vermeldt dat er een tijdmachine is, kunnen jullie er iets aan doen?
Is dit wanneer je een antwoord post en de voorgaande antwoorden leest ? Want dan is dat volkomen normaal.
-Camponotus fulvopilosus
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
Gebruikersavatar
XToF
Teamlid
Berichten: 2581
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Gent
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Datums

Bericht door XToF »

Beste Shadowfax,

Bedankt om te polsen of er een probleem is met de datums op het forum. Wel zou ik je willen vragen om je de volgende keer toch iets voorzichtiger uit te drukken en zaken zoals 'hier klopt echt geen bal' en 'tijdmachine' te vermijden omdat dit toch wel bot lijkt over te komen. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet je bedoeling is.

Zou je zoals Phantom reeds vermeldde ons een goed voorbeeld kunnen geven, want tot nu toe heb ik van enige problemen met datums nog niks kunnen terug vinden.
Marco
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 15 juli 2009
Gender:
Leeftijd: 30

Re: Datums

Bericht door Marco »

Beste Shadowfax,

Onderaan de topics staan mogelijkheden om de berichten te sorteren, waarschijnlijk heb je de berichten aflopend staan in plaats van oplopend.
Dit is simpel te veranderen.

Gr. Marco
Gebruikersavatar
shadowfax
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 juni 2009
Locatie: Horst
Gender:
Leeftijd: 26

Re: Datums

Bericht door shadowfax »

XToF schreef:Beste Shadowfax,

Bedankt om te polsen of er een probleem is met de datums op het forum. Wel zou ik je willen vragen om je de volgende keer toch iets voorzichtiger uit te drukken en zaken zoals 'hier klopt echt geen bal' en 'tijdmachine' te vermijden omdat dit toch wel bot lijkt over te komen. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet je bedoeling is.

Zou je zoals Phantom reeds vermeldde ons een goed voorbeeld kunnen geven, want tot nu toe heb ik van enige problemen met datums nog niks kunnen terug vinden.
Een voorbeeld:
er staat dat ik mijn bericht hier heb gepost op maandag 1 juni en dat Marco het nog heeft gepost op woensdag 15 juli.
En mijn excuses dat ik zo bot overkwam.
i am no tree, i am an ant!
Gebruikersavatar
XToF
Teamlid
Berichten: 2581
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Gent
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Datums

Bericht door XToF »

Bedankt voor het voorbeeld, dat brengt verheldering. De datum van 1 juni dat rechts te zien is in het profielvak is de datum wanneer jij je geregistreerd hebt op AntForum. De datum van 15 juli is dan de datum dat Marco zich geregistreerd heeft. Als je de datum wilt zien wanneer een bepaald bericht gepost is, dan moet je links kijken onder Re: Datums. Daar staat: Door shadowfax op Za 08 Aug 2009.
Plaats reactie