Gezocht: "mensen" !

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
enjoy
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 september 2009
Locatie: De Pinte
Gender:
Leeftijd: 49

Gezocht: "mensen" !

Bericht door enjoy »

Hallo iedereen,

Een jaartje geleden raakte ik voor het eerst in contact met het 'mierengebeuren'. Op de Terra beurs in Antwerpen, het was misschien zelfs een stand van jullie. Toen heb ik er niet zo veel aandacht aan besteed maar ondertussen zou ik toch ook graag mieren gaan houden. Ik zit al enige tijd te wroeten in het mierennest van goedbedoelde posts voor beginners hier op het forum, maar ik 'durf' er toch niet zomaar aan te beginnen. :oops: Daarom zou ik graag eens met iemand via msn een babbeltje kunnen doen, of zelfs eens afspreken om eens te 'zien' hoe jij je hobby aanpakt.

Momenteel heb ik al een tiental gifkikkers, een kameleon en een papegaai als huisdier. Ohja.. ook een konijn, maar dat klinkt weer zo gewoontjes natuurlijk ;)

Groetjes,

Sven
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Gezocht: "mensen" !

Bericht door Floris »

De Pinte ligt in de buurt van Gent. :)
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
oblivious
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 mei 2010
Locatie: Omgeving Alkmaar
Gender:
Leeftijd: 36

Re: Gezocht: "mensen" !

Bericht door oblivious »

U heeft een PB :)
Gebruikersavatar
enjoy
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 september 2009
Locatie: De Pinte
Gender:
Leeftijd: 49

Re: Gezocht: "mensen" !

Bericht door enjoy »

Floris schreef:De Pinte ligt in de buurt van Gent. :)
Helemaal juist, en weliswaar heeft m'n vrouwtje famile in Den Helder (wijde omgeving Alkmaar ;) ) en in Enschede, maar alsnog niet zo voor de hand liggend om mekaar eens te ontmoeten natuurlijk
Plaats reactie