Suggestie: indeling forum

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Siafu
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 18 juli 2007
Locatie: Maastricht (NL)
Gender:
Leeftijd: 42

Suggestie: indeling forum

Bericht door Siafu »

Wellicht bij de sectie "algemene-informatie-over-mieren" of bij een andere sectie? is het misshien wel leuk een sub-sectie te openen waar leden links naar relevante (mbt mieren dus) filmpjes plaatsen kunnen. Ik heb nl een aantal interessante / informatieve filmpjes die ik graag wil delen hier.
dit is dus iets anders denk ik dan een video-bijdrage ofniet.. denk dat dat meer betrekking heeft op filmpjes van gehouden kolonies?

Ook in de babbelbox voor offtopic filmpjes lijkt me dit een goed idee!
-no colonies yet-
Formicidae anatomy & taxonomy + common names
-
An eye for an eye ... will makes us all blind (Ghandi)
Gebruikersavatar
XToF
Teamlid
Berichten: 2581
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Gent
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: sug: indeling forum

Bericht door XToF »

Siafu schreef:is het misshien wel leuk een sub-sectie te openen waar leden links naar relevante (mbt mieren dus) filmpjes plaatsen kunnen.
Zoals je zelf al aangeeft, ben je op zoek naar een plaats waar je relevante links kunt plaatsen. Er zijn deelfora gemaakt in het onderdeel 'Links' waar je terecht kunt voor het plaatsen van een link naar een filmpje. Wees er je wel van bewust dat dergelijke filmpjes snel van het web kunnen worden gehaald. Controleer dus regelmatig je geplaatste links ;)

In het off-topic gedeelte zou ik het voorlopig houden bij het vermelden van bv 'Filmpje over...' in de titel van je onderwerp.
Plaats reactie