Het woord afbeelding maar geen afbeelding te zien.

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OreaCabal
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 juli 2011
Locatie: Zeeland
Gender:
Leeftijd: 33

Het woord afbeelding maar geen afbeelding te zien.

Bericht door OreaCabal »

Hallo mede forum leden en team leden.

Ik heb vaak het probleem, dat als ik een leuke blog zit te lezen van iemand of een andere topic waar een afbeelding in zit, dat er dan wel een afbeelding is gepost maar in plaats dan van dat ik de afbeelding zie dan zie ik alleen het woord "Afbeelding" als hyper link die het meestal ook niet vaak wil inladen.

Ik gebruik zelf Firefox als browser, maar dit probleem heb ik ook bij de standaard Windows Internet Explorer.

Weet iemand van jullie hoe je dit verhelpt, of ben ik de enige persoon met dit soort probleem of bug?

Mvd voor reacties.
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Het woord afbeelding maar geen afbeelding te zien.

Bericht door Floris »

Heb je er een voorbeeld van? Afbeeldingen kunnen op verschillende manieren in een bericht terecht komen.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Gebruikersavatar
OreaCabal
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 juli 2011
Locatie: Zeeland
Gender:
Leeftijd: 33

Re: Het woord afbeelding maar geen afbeelding te zien.

Bericht door OreaCabal »

Zit nu weer de topics te bekijken waar ik het probleem heb gezien, maar ze laden nu wel ATM.

De eerst volgende keer dat ik het tegen kom maar ik direct een Print Screen en plak ik het in deze topic.
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Het woord afbeelding maar geen afbeelding te zien.

Bericht door Floris »

Aan een schermafbeelding hebben we niet zoveel. Om de oorzaak te kunnen vinden, moeten we kunnen zien waarom een afbeelding niet laadt.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Gebruikersavatar
Phantom
Lid
Berichten: 2377
Lid geworden op: 23 augustus 2008
Locatie: Groesbeek, Gelderland
Gender:
Leeftijd: 35
Contacteer:

Re: Het woord afbeelding maar geen afbeelding te zien.

Bericht door Phantom »

Als het foto's van buitenaf zijn (imageshack, photobucket, flickr etc), dan kunnen we er weinig aan doen. Dat kan het gevolg zijn van een slechte verbinding met de betreffende server.
Gebruikersavatar
Lvet
Lid
Berichten: 935
Lid geworden op: 14 juni 2010
Locatie: Hengelo/Groningen
Gender:
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: Het woord afbeelding maar geen afbeelding te zien.

Bericht door Lvet »

Naar mijn weten zijn dat afbeeldingen die simpelweg niet meer bestaan. Ze zijn verwijderd waardoor de url niet meer naar de afbeelding linkt, het forum lost het op door er een tekstlink van te maken. Dus niet de schuld van het forum.

Het staat in ieder geval netter dan een lege plaats daar waar een afbeelding hoorde te staan. Dat kan verwarrend zijn.
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
Plaats reactie