Video - Enorme 'mierenstad' blootgelegd.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rowana
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 november 2012
Locatie: Wijk aan Zee, Noord-Holland
Gender:
Leeftijd: 31

Video - Enorme 'mierenstad' blootgelegd.

Bericht door Rowana »

Hoewel ik hier nog maar net nieuw ben, wil ik graag de video met jullie delen die mij heeft geïnspireerd en die mij uiteindelijk naar dit forum gebracht heeft.
Het is een klein stukje uit een documentaire, waarin een imposant mierennest van 15 vierkante meter spanwijdte en 8 meter diepte wordt blootgelegd, door middel van cementvulling. Enorm mooi om te zien!



Offtopic: Ik heb natuurlijk nog niet alle filmpjes op het forum bekeken, excuses als dit filmpje al eens gepost was.
Our task must be to free ourselves... By widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty. ~Albert Einstein
Gebruikersavatar
ProXi
Lid
Berichten: 1505
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle (OV)
Gender:
Leeftijd: 41

Re: Video - Enorme 'mierenstad' blootgelegd.

Bericht door ProXi »

Hij is inderdaad al eens gepost ;)
Maar het is heel boeiend om te zien, dat ze zo'n enorme 'stad' gemaakt hebben.
Wat wel jammer is, is dat ze de kolonie uitgeroeid hebben volgens mij, om deze video te kunnen maken.
Gebruikersavatar
ameiseman
Lid
Berichten: 765
Lid geworden op: 27 juli 2010
Locatie: Duiven, Gelderland
Gender:
Leeftijd: 26

Re: Video - Enorme 'mierenstad' blootgelegd.

Bericht door ameiseman »

Maar er zitten daar om de zoveel meters zo'n grote kolonie! Ik zou me daar niet te druk om maken :P
Gebruikersavatar
Rowana
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 november 2012
Locatie: Wijk aan Zee, Noord-Holland
Gender:
Leeftijd: 31

Re: Video - Enorme 'mierenstad' blootgelegd.

Bericht door Rowana »

Nouja dat er ergens veel van zijn is natuurlijk geen rechtvaardiging om het te mogen vernietigen, maar ze zeggen zelf dat het een verlaten nest was.
Our task must be to free ourselves... By widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty. ~Albert Einstein
Plaats reactie