Out in the open!

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
Colstraver
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 april 2018
Locatie: Antwerpen
Gender:

Out in the open!

Bericht door Colstraver »

Goeiemorgen allemaal,

Out in the open, zal me even voorstellen.
Mijn alias voor jaar en dag is Colstraver, ben mid 30-Ger van de Kempen , gelukkig getrouwd en twee kooters rondlopen van 3 en 7.

Al van kleins af gefascineerd door al wat beweegt, kruipt en veel pootjes heeft, tot ergenis van ons moeder toe...
zelf iets groter geworden, eigen stek, veel reptielen en kruipers in allerlei terraria en aquaria verspreid over het appartement.
Na enige tijd werd het verlangen naar de zon te groot (onderhoud aan reptielen slokte enorm veel tijd in beslag) dan heb ik besloten quasi al mijn dieren weg te geven of te verkopen, op uitzondering van mijn landschildpadden. De zon bracht me bij de bloemenweide en de weide nij de bijen. Ondertussen ben ik al acht jaar hobby-imker. Huisje gekocht met tuintje erbij voor de groentjes en kindjes.
Het is mijn oudste dochter die mijn interesse in de mier heeft aangewakkerd. Met haar mieren-boerderij die ze met kerst gekregen had van haar oma. Omdat dit haar niet lukte heb ik beloofd op te zoeken hoe het degelijk moet... nu zijn we 8 maanden verder, duizenden uren antscanada en kornuiten verder, en ik kijk alleen nog maar naar de grond bij manier van spreken
:lol: :lol: :lol:

Post aub zoveel mogelijk, ik lees het praktisch allemaal ;)

Groetjes uit de Kempen!
Gebruikersavatar
Yvon
Lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 30 januari 2018
Locatie: N-Limburg
Gender:
Leeftijd: 44

Re: Out in the open!

Bericht door Yvon »

Welkom op het forum!!
Heerlijk hè, die interesse krijgen van je dochter! Hier precies hetzelfde, ze kregen met sinterklaas een mierenboerderij. Die liep ook mis.. En nou heb ik zelf mieren!
Gebruikersavatar
mrMojo
Lid
Berichten: 260
Lid geworden op: 21 januari 2018
Locatie: Nijlen, provincie Antwerpen, België
Gender:
Leeftijd: 53

Re: Out in the open!

Bericht door mrMojo »

Welkom op het forum.
Hexednl
Lid
Berichten: 1076
Lid geworden op: 02 juni 2017
Locatie: Veenendaal
Gender:
Leeftijd: 35

Re: Out in the open!

Bericht door Hexednl »

Welkom op het forum!
8-)
Plaats reactie