Give away op Instagram

Info over en bespreking van evenementen
Plaats reactie
antsutopia
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 26 september 2016
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 37
Contacteer:

Give away op Instagram

Bericht door antsutopia »

Beste forum leden!

We zijn al een tijdje actief op YouTube en zitten bijna op de 500 subscribers!! Ook mede dankzij jullie bedankt daarvoor!!

Sinds 1 oktober 2017 zijn we ook begonnen met Instagram en hebben we al behoorlijk wat foto's en video's gedeeld (139 om precies te zijn). We willen ons enthousiasme graag met zoveel mogelijk mensen delen vandaar de GIVE AWAY. Als kick-off beginnen we 'klein' met een Lasius emarginatus als we de 300 followers hebben bereikt. Maar daar houdt het niet bij op! Hoe meer followers en subscribers we behalen de groter de prijzen zullen worden.

Houdt ons in de gaten groeten antsutopia
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
M. barbarus | C. diversa | C. singularis | P. dives | L. niger | L. Emarginatus | cataglyphis nodus
YouTube kanaal https://www.youtube.com/channel/UCUP7tA ... NXMM2c6AWg
Bekijk ook mijn --> Instagram --> antsutopia <-- voor mooie foto en videos
MierenPlaats
Berichten: 183
Lid geworden op: 28 december 2017
Gender:

Re: Give away op Instagram

Bericht door MierenPlaats »

antsutopia schreef:Beste forum leden!

We zijn al een tijdje actief op YouTube en zitten bijna op de 500 subscribers!! Ook mede dankzij jullie bedankt daarvoor!!

Sinds 1 oktober 2017 zijn we ook begonnen met Instagram en hebben we al behoorlijk wat foto's en video's gedeeld (139 om precies te zijn). We willen ons enthousiasme graag met zoveel mogelijk mensen delen vandaar de GIVE AWAY. Als kick-off beginnen we 'klein' met een Lasius emarginatus als we de 300 followers hebben bereikt. Maar daar houdt het niet bij op! Hoe meer followers en subscribers we behalen de groter de prijzen zullen worden.

Houdt ons in de gaten groeten antsutopia
Ik ben al een tijdje op beide geabonneerd/volgend. Ik hoop dat je kanaal/instagram-account snel zullen groeien! Alvast gefeliciteerd met de 500 subs en 300 volgers!
Gebruikersavatar
Ifdip
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 juli 2018
Gender:

Re: Give away op Instagram

Bericht door Ifdip »

moet je de comment plaatsen Instagram of youtube
wanneer is het afgelopen?
Plaats reactie