Video Harpegnathos saltator

Eigen foto- en videobijdragen over mieren
Plaats reactie
antsmierenavonturen
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 september 2018

Video Harpegnathos saltator

Bericht door antsmierenavonturen »

Hallo Ik ben Anthony, Ik hou nu ongeveer een jaar mieren en die laat ik zien in mijn Youtube kanaal genaamd Ant's Mieren Avonturen. Ik heb hier twee links:



In deze video zie je mijn nieuwe mieren kolonie, de soort heet: Harpegnathos saltator. Het zijn exotische mieren uit India. Je ziet hoe ik ze besteld heb in Duitsland en hoe ik ze uitpak. Vervolgens zie je hoe ik ze in hun nieuwe formicarium plaats die ik twee video's geleden unboxed heb. Je ziet hoe ze hun nieuwe verblijf verkennen, hoe ze een pop open kauwen en hoe ze krekels vangen. Ze hebben hele goede ogen en je ziet dan ook hoe ze schrikken en mijn vinger volgen als ik in de buurt kom.
Veel kijk plezier!

Wil je geen avontuur meer missen? Klik dan op de abonneren knop. Vergeet niet te liken en op het belletje te klikken.

Groetjes Ant
BartR
Berichten: 563
Lid geworden op: 31 juli 2018

Re: Video Harpegnathos saltator

Bericht door BartR »

Mooi!

Hoort eigenlijk in een ander onderwerp thuis, maar ik heb even op de site zitten kijken waar ze vandaan komen. Hoe zijn de prijzen hier? Ik zie mooie soorten die ik nooit eerder langs heb zien komen.
1x Polyrhachis dives - 1q 20W Blog
1 x Formica fusca 1Q 6W - Blog
1 x Lasius flavus 1Q - Blog
1 x Camponotus cruentatus 1Q - Blog
Gebruikersavatar
Mika
Teamlid
Berichten: 4245
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Semmerzake - Gavere
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Video Harpegnathos saltator

Bericht door Mika »

Dure kolonie lijkt me. Het gedrag is om vele redenen zeer interessant. Ik zou ze echt niet houden in een plastic terrarium....

Een dode pop die wordt opgegeten zou ik niet graag zien bij een dergelijke kolonie.
DUCKDUCKGO!
antsmierenavonturen
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 september 2018

Re: Video Harpegnathos saltator

Bericht door antsmierenavonturen »

Jan ze zijn heel mooi interessant om naar te kijken!:)
Gebruikersavatar
Vanberendonck
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 november 2020
Gender:
Leeftijd: 51

Re: Video Harpegnathos saltator

Bericht door Vanberendonck »

Hoe is het ondertussen gesteld met de Saltator ants
Plaats reactie