Caresheets

Suggesties of meldingen van problemen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harm
Lid
Berichten: 462
Lid geworden op: 21 juli 2007
Locatie: Rotterdam
Gender:
Leeftijd: 36
Contacteer:

Caresheets

Bericht door Harm »

Zoals ik reeds aangeven heb in dit topic. Lijkt het mij een goed idee om hier ook een duidelijke en goede lijst met caresheets te plaatsen. Met voldoende informatie, vele foto`s en misschien een kleine rubriek met ervaringen van leden.
When in doubt, C4
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Caresheets

Bericht door Floris »

Het lijkt mij ook erg belangrijk. Het lijkt me wellicht niet netjes die van een andere site te kopiëren. Dus misschien kunnen XToF en Mika (nog) wat tijd uittrekken om dit forum leven in te blazen? :D
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Gebruikersavatar
Harm
Lid
Berichten: 462
Lid geworden op: 21 juli 2007
Locatie: Rotterdam
Gender:
Leeftijd: 36
Contacteer:

Re: Caresheets

Bericht door Harm »

Zoals ik daar ook al zeg, misschien kan het in samenspraak met Tom, maar de caresheets die ik zelf geschreven heb, daar heeft hij niks over te zeggen, als ik die hier neer wil zetten dan doe ik dat:D
When in doubt, C4
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Caresheets

Bericht door Floris »

Dat klinkt goed. Misschien kun je met XToF overleggen over een uniforme indeling? Misschien is dat handig.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Gebruikersavatar
Harm
Lid
Berichten: 462
Lid geworden op: 21 juli 2007
Locatie: Rotterdam
Gender:
Leeftijd: 36
Contacteer:

Re: Caresheets

Bericht door Harm »

overleg moet er dan zowieso zijn aangezien het nogal een berg info zal worden en hoe dat het beste verdeeld kan worden...
When in doubt, C4
Gebruikersavatar
Floris
Teamlid
Berichten: 4779
Lid geworden op: 16 juli 2007
Locatie: Zwolle
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Caresheets

Bericht door Floris »

Harm schreef:overleg moet er dan zowieso zijn aangezien het nogal een berg info zal worden en hoe dat het beste verdeeld kan worden...
Je hebt gelijk. Een nieuwe map in de categorie 'Informatie over de verzorging van mieren' lijkt me voor de hand liggend.
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Gebruikersavatar
XToF
Teamlid
Berichten: 2581
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Gent
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Caresheets

Bericht door XToF »

Bedankt voor jullie suggestie!
Er is plaats gemaakt voor de publicatie van Caresheets.
Harm schreef:Zoals ik reeds aangeven heb in dit topic. Lijkt het mij een goed idee om hier ook een duidelijke en goede lijst met caresheets te plaatsen. Met voldoende informatie, vele foto`s en misschien een kleine rubriek met ervaringen van leden.
Dit is ook de visie die ik met jouw zou willen delen over de rubriek Caresheets.
Gebruikersavatar
Siafu
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 18 juli 2007
Locatie: Maastricht (NL)
Gender:
Leeftijd: 42

Re: Caresheets

Bericht door Siafu »

Denk dat een samenwerking met die andere forum over caresheets een goed idee is.
dat bespaart een hoop (zoek)werk.. succes ermee!
-no colonies yet-
Formicidae anatomy & taxonomy + common names
-
An eye for an eye ... will makes us all blind (Ghandi)
Plaats reactie