Hallo!

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
Lech
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 april 2020
Gender:
Leeftijd: 52

Hallo!

Bericht door Lech »

Ook ik zal mij direct even voorstellen. Mijn naam is Michel, (deze was al vergeven op het forum :? ) Anyway. Ik ben dit forum tegen gekomen op mijn zoektocht naar meer informatie mbt het houden van mieren. Het Coronavirus heeft mij plots een boel tijd thuis gegeven en daarom veel Youtube gekeken waar ik als eerste AntsCanada tegenkwam.
Wel een beetje vermoeiende manier van presenteren maar deze man heeft mij wel enthousiast gemaakt voor het mierenhouden.

Vroeger toen ik een jaar of 16 was heb ik eens in een groot paludarium een heuse mierenhoop gehad, dat was niet een heel groot succes want mijn kamer werd totaal overgenomen door deze harde werkers. En pas later ontdekte ik dat het helemaal niet eens legaal was om die mieren te hebben. Weet niet of dat nu nog steeds zo is.

Maargoed een lang verhaal. Ik ben in de veertig en heb 2 jonge kids die ik graag ook wil laten meegenieten van wat de natuur ons te bieden heeft. Vorige week heb ik 2 lasius Niger koninginnen binnengekregen en zit nu vol verwondering te kijken naar hun eerste werkers. Ze zitten nog in hun buisjes en heb al diverse woningen voor hun klaar staan. Ben helemaal losgegaan op internet en direct veel te veel behuizingen gekocht. Maar nu weten jullie direct hoe ik in elkaar zit wat dat betreft.

Ik ga eens heerlijk op dit forum zoeken en reageren zodat mijn kennis niveau een beetje wordt bijgespijkerd. Want ik kom echt net kijken.

:ugeek: Groet Michel
Laatst gewijzigd door Lech op 20 apr 2020, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mrMojo
Lid
Berichten: 260
Lid geworden op: 21 januari 2018
Locatie: Nijlen, provincie Antwerpen, België
Gender:
Leeftijd: 53

Re: Hallo!

Bericht door mrMojo »

Dag Michel, welkom op het forum.
Plaats reactie