Identificatie Koningin

Onderwerpen die niet behoren tot de categorieën hierboven
Plaats reactie
renodewaardt
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 juni 2020
Gender:
Leeftijd: 19

Identificatie Koningin

Bericht door renodewaardt »

Hallo!

Ik heb een paar dingen besteld op de site: https://www.perrysantsstore.nl/
En ik heb er een kleine kolonie bij gekregen, alleen nu heb ik geen idee welke soort het is!

Ik heb zelf al een beetje gekeken en dacht zelf dat het een Tetramorium Caespitum of een Lasius Niger kolonie was.
Maar ik ben zelf niet zo goed in het identificeren van mieren dus hoor ik graag wat jullie denken/weten!

En ik heb verder geen ervaring met andere soorten dan Lasius Niger en heel klein beetje Pheidole Pallidula.
Dus als jullie weten welke soort het is zou het ook fijn zijn als je er wat informatie over geeft zodat ik weet hoe ik ze op het begin voor ze moet zorgen!

Ik heb hier een paar foto's, als je betere foto's nodig hebt zeg het maar dan maak ik eventjes nieuwe.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
emier
Lid
Berichten: 665
Lid geworden op: 25 april 2018
Gender:
Leeftijd: 18

Re: Identificatie Koningin

Bericht door emier »

dit is lasius niger
hein
Junior lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 november 2020
Leeftijd: 16

wat is de beste keus

Bericht door hein »