Te veel Lasius Niger koninginnen gevangen

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
legoant
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 augustus 2023
Gender:

Te veel Lasius Niger koninginnen gevangen

Bericht door legoant »

Leuk dat je dit leest. Dit jaar ben ik een beetje te enthusiast geweest en veel Lasius niger koninginnen gevangen. Dacht dat er meerdere gingen dood gaan of onvruchtbaar gingen zijn maar dat is niet het geval. Heb nu een 20 tal koninginnen met hun eerste werkers in een test tube settup. Ik zou ze graag weggeven voor 1 euro aan mensen die in Belgie zijn. Ik kan ze moeilijk allemaal houden en wil er een goede thuis voor vinden waar ze goed kunnen leven. Dus als er iemand is van Belgie, liefst regio Gent laat een comment achter en dan kunnen we zien of ik er eentje aan je kan geven. Verzenden gaat moeilijker gaan watn alle koninginnen zitten in glaze proefbuizen. Alvast bedankt.
Jurgen19
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 september 2023
Locatie: Almkerk
Gender:

Re: Te veel Lasius Niger koninginnen gevangen

Bericht door Jurgen19 »

Jammer Gent is te ver weg.
Maar wel leuk dat je het zo doet, hoop dat je wat mensen blij kan maken😉👍
legoant
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 augustus 2023
Gender:

Re: Te veel Lasius Niger koninginnen gevangen

Bericht door legoant »

Bedankt voor je antwoord. Tot nu toe nog geen succes gehad. Enkel 1 persoon tevreden mee kunnen maken. Geef ze nu gratis weg.
legoant
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 augustus 2023
Gender:

Re: Te veel Lasius Niger koninginnen gevangen

Bericht door legoant »

Bedankt voor je antwoord. Tot nu toe nog geen succes gehad. Enkel 1 persoon tevreden mee kunnen maken. Geef ze nu gratis weg.
xander1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 september 2023
Gender:

Re: Te veel Lasius Niger koninginnen gevangen

Bericht door xander1 »

legoant schreef: 20 aug 2023, 20:38 Leuk dat je dit leest. Dit jaar ben ik een beetje te enthusiast geweest en veel Lasius niger koninginnen gevangen. Dacht dat er meerdere gingen dood gaan of onvruchtbaar gingen zijn maar dat is niet het geval. Heb nu een 20 tal koninginnen met hun eerste werkers in een test tube settup. Ik zou ze graag weggeven voor 1 euro aan mensen die in Belgie zijn. Ik kan ze moeilijk allemaal houden en wil er een goede thuis voor vinden waar ze goed kunnen leven. Dus als er iemand is van Belgie, liefst regio Gent laat een comment achter en dan kunnen we zien of ik er eentje aan je kan geven. Verzenden gaat moeilijker gaan watn alle koninginnen zitten in glaze proefbuizen. Alvast bedankt.
Hallo leogant ik ben van regio gent merelbeke en ik zou er graag eentje hebben als het ok is voor jou ?
Kan ik je mischien via whatsapp ofzo spreken ?

MVv xander
Plaats reactie