Ik heb 3 fuliginosus gynes te geef (zie forum 'aangeboden')...
tenzij je teveel kolonies hebtGvG schreef:Nogal offtopic, ik hou het kort. Gilles, laat het broed maar in de Lasius niger kolonie, dat hebben ze hard nodig. Zelfs de meest ervaren mierenhouders lukt het vrijwel nooit om deze soort te houden. Hou het simpel.
Nu hier in Katwijk een massale vlucht!!! Als ik uit mijn raam kijk zie ik er talloze langs komen.GvG schreef:Nu een massale vlucht van Lasius niger in Heemskerk.
Ik heb ze al 12 uur in een potje laten zitten, dus zolang overleven ze het wel hoor.Kegge schreef:Nu hier in Katwijk een massale vlucht!!! Als ik uit mijn raam kijk zie ik er talloze langs komen.GvG schreef:Nu een massale vlucht van Lasius niger in Heemskerk.
EDIT: Hoe lang kan een Lasius gyne zonder vocht ... lukt dat een aantal uren?
Dankjewel. Het zal ongeveer 5 uurtjes zijn tot ik thuis ben. Ik heb net 5 Lasius Niger gynes gevangen in Katwijk. Ik hoop er later vandaag in Den Haag nog aan te treffen. Dan hoop ik ook nog Flavus tegen te komen. Dit is de dag waarop ik heb gewachtruttydm schreef:Ik heb ze al 12 uur in een potje laten zitten, dus zolang overleven ze het wel hoor.Kegge schreef:Nu hier in Katwijk een massale vlucht!!! Als ik uit mijn raam kijk zie ik er talloze langs komen.GvG schreef:Nu een massale vlucht van Lasius niger in Heemskerk.
EDIT: Hoe lang kan een Lasius gyne zonder vocht ... lukt dat een aantal uren?