http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=74&t=9433
Ik koop nooit mieren bij Antstore, dus nee.KoenTheAnt schreef: - Die voedingsbuisjes die je er bij krijgt, afgezien van de zaadjes, doen jullie hier wat mee?
Ik heb:
MI - zaden klein
ME - zaden middel
MA - zaden groot
WÜ - Woestijn honing
PI - Proteïne poeder insecten
K - Carbohydrates food
PP - Proteïne poeder
F - Fruits foods
BL - Geen idee, pollen misschien?
Dat hoeft niet. Dit is marketing. Allemaal dingen die je niet nodig hebt. Dat het verkocht wordt betekent natuurlijk niet dat je het nodig hebt, of dat je het überhaupt kan gebruiken. Het betekent vooral dat iemand in Berlijn wat geld verdient.Het zat er bij dus ik kan het gebruiken natuurlijk.
Ze hebben minder nodig dan je denkt hoor!Ik heb er inderdaad een heel dun laagje zand in gelegd. Niet diep genoeg om in te graven.
Wat is de vraag precies?KoenTheAnt schreef:vraagje, ik heb ze nu fruitvliegjes gevoerd, maar ik zie nu dat de dames ze allemaal op de afval hoop gegooid hebben. ze lijken on aangegeten.
Dat ligt niet aan de olie. Als er druppels vormen heb je het te dik aangebracht. Je moet het dus dunner uitsmeren. Ik werk ook liever met talk, maar dat is wel meer zichtbaar.De antiuitbraak olie ben ik niet zo tevreden over. Het vormt snel druppels en dat is niet echt handig
Als je goed kijkt op één van de foto's, zie je dat Koen de opening heeft verkleind met een watje en een rietje.bowie8122 schreef: Ik zie al dat jij de "Ingangsschroef" er andersom in hebt gedaan als ik, Waardoor er een Supergrootte Opening ontstaat, Geeft dit problemen?
Als er geen voedsel wordt aangenomen en het broed zich goed ontwikkelt, krijgen ze gewoon genoeg voedsel binnen. Je hoeft dan niet per se op zoek naar andere voedselbronnen.KoenTheAnt schreef:Ook ff gechecked bij mevrouw. Flinke bult broed.(...) ik had wat fruitvliegjes neergelegd, maar op 1 na zijn ze niet verplaatst. Misschien ff iets anders proberen. meelwormpje ofzo.