Fluon of ptfe spray?
Fluon of ptfe spray?
Is een ptfe spray even goed als fluon? Aangezien fluon nogal lastig te verkrijgen is en duur. Ptfe spray kan ik hier gewoon in de bouw markt kopen.
Re: Fluon of ptfe spray?
Nee, dat is totaal iets anders..
En fluon is opzich niet zo duur, 3 euro voor een flesje van 10ml waar je heel lang mee kan doen. Ik heb de mijne van Netherlants.nl en andere sites zoals antnederland.nl en Anthouse.es verkopen ze ook.
En fluon is opzich niet zo duur, 3 euro voor een flesje van 10ml waar je heel lang mee kan doen. Ik heb de mijne van Netherlants.nl en andere sites zoals antnederland.nl en Anthouse.es verkopen ze ook.

Als ik fluon opzoek kom ik altijd bij ptfe uit. Dus volgens mij is dat niet totaal anders. Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, ik ben nog maar net begonnen met de hobby
Zelfde materiaal wel, maar alsnog totaal iets anders. Het ene is een smeermiddel en het ander is een speciaal ontwikkeld middel om te voorkomen dat insecten eroverheen klimmen.
Een beetje vergelijkbaar als een tafel en een stoel, allebij van hout maar totaal andere functie.
Een beetje vergelijkbaar als een tafel en een stoel, allebij van hout maar totaal andere functie.

Ok dank je wel. Ik heb fluon besteld op die spaanse website.
Beide substanties bevatten denk ik een basis van PTFE, maar de PTFE spray werkt niet als barrière voor mieren.
Offtopic: Ja ik heb er een messor barbarus colony. Bij genomen, ik had als eerste wel graag begonnen met lasius niger maar die was er niet meer.
Offtopic: Messor barbarus is makkelijker vind ik dan Lasius niger, tenminste als je ze genoeg rust geeft en niet steeds in het nest kijkt.

- Other
- Lid
- Contacteer:

Deze zijn in bouwmarkten verkrijgbaar.
Ze zijn beide schadelijk voor de mieren, hier zitten extra stoffen in die de mieren zullen doden!
NIET gebruiken dus!
YOUTUBE
Like, Comment & Subscribe!
Kolonies aangeboden
Nieuwe kolonie nodig?
FACEBOOK
Like ons op facebook!
Like, Comment & Subscribe!

Kolonies aangeboden
Nieuwe kolonie nodig?
Like ons op facebook!