Activator
Activator
Ik ben Matthijs, 18 jaar en woon in Nederland (Geldeland -> Achterhoek).
Ik wil binnenkort gaan beginnen met deze hobby. En ben nu dan ook veel aan het lezen op dit forum om veel te leren over deze beestjes. Ben van plan om gewoon Lasius niger mieren te gaan houden omdat deze voor beginners wel makkelijk zijn, dacht ik :p.
Momenteel doe ik de studie technische informatie (ben dus single :p). Andere hobby' s die ik heb zijn films kijken en muziek luisteren. Maar dit is allemaal overbodige informatie geloof ik xD.
Vragen? Vraag maar.
Ik wil binnenkort gaan beginnen met deze hobby. En ben nu dan ook veel aan het lezen op dit forum om veel te leren over deze beestjes. Ben van plan om gewoon Lasius niger mieren te gaan houden omdat deze voor beginners wel makkelijk zijn, dacht ik :p.
Momenteel doe ik de studie technische informatie (ben dus single :p). Andere hobby' s die ik heb zijn films kijken en muziek luisteren. Maar dit is allemaal overbodige informatie geloof ik xD.
Vragen? Vraag maar.
Re: Even voorstellen
Welkom Matthijs.
Je zegt dat het overige info is maar daar dient eigelijk dit topic voor. :p
Je zegt dat het overige info is maar daar dient eigelijk dit topic voor. :p
-Camponotus fulvopilosus
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
- XToF
- Teamlid
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom! 

- McK
- Lid
- Contacteer:
Re: Activator
Welkom, en die overbodige informatie interesseert ons juist het meest 

We are always running for the thrill of it.
- Tim
- Lid
Welkom!
Ik heb ook informatica gestudeerd
Ik heb ook informatica gestudeerd

Ik studeer ook informatica en de meeste studenten hier zijn toch niet single hoor. Ok, der zitten wel een paar social rejects in mijn klas, maar die heb je altijd in richtingen als deze.
Bedankt allemaal 
En van dat single was ook maar gewoon een grapje (naja het is momenteel wel zo).
Heb wel wat van die "social rejects" erbij zitten ja, maar dat heb je met bijna alle technische opleidingen wel.

En van dat single was ook maar gewoon een grapje (naja het is momenteel wel zo).
Heb wel wat van die "social rejects" erbij zitten ja, maar dat heb je met bijna alle technische opleidingen wel.
Gelukkig zitten hier wel wat meisjes. Allemaal WoW speelsters uiteraard 
Ik haat wel WoW, maarja, zorgt tenminste voor een beetje diversiteit in onze lessen. Ik verkeer gelukkig al meer dan 3 jaar. Vriendin heeft wel een heilige schrik van insecten, dus wanneer ik mijn mierenexperimentjes ga houden (nog altijd op zoek naar een goede oliebasis) zal ze maar even uit de buurt van de beestjes moeten blijven

Ik haat wel WoW, maarja, zorgt tenminste voor een beetje diversiteit in onze lessen. Ik verkeer gelukkig al meer dan 3 jaar. Vriendin heeft wel een heilige schrik van insecten, dus wanneer ik mijn mierenexperimentjes ga houden (nog altijd op zoek naar een goede oliebasis) zal ze maar even uit de buurt van de beestjes moeten blijven