Wat is jullie gedachte om iemand een extra bedankje te geven voor zijn/haar geposte foto's, Ik had dit net gespot op een forum.
Elke maand een andere foto die het waard is een congratulation/felicitatie te krijgen.
Lijkt me wel iets hebben .
5x Messor barbarus
1x Camponotus herculeanus
1 × Myrmecia Nigrocinta
Als ik met een bepaalde uitrusting foto's neem van wespen, uit de losse hand, is het praktisch onmogelijk om met dezelfde uitrusting foto's te nemen van mieren uit de losse hand: dan heb ik ook meer stabilisatie nodig...
Wat ook zou kunnen is een lijstje met de meest interessante topics van de maand.
Op invertebrate was het altijd hetzelfde groepje van tien tot twintig personen die meededen...en zij hadden veel meer actieve leden. En heel veel foto's van grotere insecten waren ook van slechte kwaliteit...
Bwa je kan het om te beginnen niet zo veeleisend starten, Bijvoorbeeld ook het aantal foto's of de situatie een werkster of kolonie zich in bevond1 Je dit kan je zo uitgebreid beoordelen zoals jezelf wilt!
Mijn voorkeur gaat momenteel toch naar de doodgevlogen vlieg van mn.
5x Messor barbarus
1x Camponotus herculeanus
1 × Myrmecia Nigrocinta
Voor iedereen aan te raden: de trilogie van de mieren door Bernard Werber! Erg leuk om te lezen en daagt de lezer zelf uit om kritisch te kijken naar de verschillen tussen mens en mier!