Beginnen met Lasius niger
- Phantom
- Lid
- Contacteer:
Re: Beginnen met Lasius niger
Nou.. Ik las dat je er 20 had gegeven? Dat is ongeveer net zoveel als ik al mijn kolonies bij elkaar geef... voor een week.
Een kleine kolonie heeft niet zoveel voedsel nodig, de mieren moeten het voedsel namelijk ook wel ergens kwijt.

Oh ik geef dus te veel? Ik geef ze nu 4 per dag. maar ze ruimen niet op, echt smeerlappen! Ik ga nu naar 2 per dag en misschien sla ik wel een dagje over.
Hallo allemaal,
ik ben een lange tijd niet op dit forum geweest maar ik ben weer terug. Mijn kolonie is uitgestorven. De gyne was dood gegaan en werd uit het nest gegooid. Dit is al een tijdje geleden gebeurd. Ik zou het graag opnieuw willen proberen met Lasius niger. Heeft iemand van jullie nog een kleine kolonie in de aanbieding?
groeten,
appelsap
ik ben een lange tijd niet op dit forum geweest maar ik ben weer terug. Mijn kolonie is uitgestorven. De gyne was dood gegaan en werd uit het nest gegooid. Dit is al een tijdje geleden gebeurd. Ik zou het graag opnieuw willen proberen met Lasius niger. Heeft iemand van jullie nog een kleine kolonie in de aanbieding?
groeten,
appelsap
- Lvet
- Lid
- Contacteer:
Hier kun je Lasius niger tegen verzendkosten krijgen van andere forumleden.
edit: oh, ik zie al dat je je weg had gevonden
edit: oh, ik zie al dat je je weg had gevonden

ANTfinity.com • Lasius niger • Myrmica rubra • Polyrhachis dives • Messor barbarus • Pheidole pallidula • Temnothorax nylanderi