Insectenpap

Vragen en info over voeding van mieren
Plaats reactie
olly
Lid

Insectenpap

Bericht door olly »

Hallo iedereen

Ik geef mijn myrmica rubra kolonies momenteel suiker- / honingwater en stukjes meelworm en wil graag wat andere dingen proberen .
En sinds vorige week heb ik nu ook een jonge kraai thuis, ik ben vandaag om voeding geweest in de dierenwinkel. Wat ze mij daar aanraden was een soort korrels op basis van insecten waar je water aan toevoegt om een pap te bekomen en ik bedacht zo dat het misschien ook wel goed zou zijn voor mijn mieren :D
Ik heb ze vandaag een beetje van die pap met gewoon water gegeven. Als ze dat eten probeer ik het met honingwater.
Zodra ik nieuws heb laat ik het weten.
groetjes Olly
Floris
Teamlid
Contacteer:

Re: Insectenpap

Bericht door Floris »

En? Lusten ze de insectenpap?
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
olly
Lid

Bericht door olly »

Hey

Wel ja, ze eten ervan maar het beschimmelt heel vlug. Dus is het niet aan te raden.
En de kraai doet het prima hoor :lol:
Laatst gewijzigd door Mika op 24 jul 2010, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spelling.
Lvet
Lid
Contacteer:

Bericht door Lvet »

Offtopic: Sorry dat ik offtopic ga, maar ik zou wel wat meer over die kraai willen weten. Het zijn relatief intelligente beestjes en ik ben geïnteresseerd in de relatie die ze met mensen kunnen hebben.
ANTfinity.comLasius nigerMyrmica rubraPolyrhachis divesMessor barbarusPheidole pallidula Temnothorax nylanderi
Floris
Teamlid
Contacteer:

Bericht door Floris »

Lvet schreef:Offtopic: Sorry dat ik offtopic ga, maar ik zou wel wat meer over die kraai willen weten. Het zijn relatief intelligente beestjes en ik ben geïnteresseerd in de relatie die ze met mensen kunnen hebben.
Offtopic: Da's natuurlijk prima, dan kunnen jullie daar het beste een nieuw onderwerp voor aanmaken in de Babbelbox (niet-mier gerelateerd).
🐜 Antwoorden op veel gestelde vragen zijn te vinden in de Introductie mierenhobby.
Plaats reactie