Eten
Eten
Kan ik een beginnende kolonie ipv fruitvliegjes, ook wormen geven, want de dierenwinkels hier hebben alleen vliegende fruitvliegjes. Diegene die niet vliegen duren 2 week, wormen daarentegen hebben ze wel in overvloed (meelwormen en moriowormen).
- Phantom
- Lid
- Contacteer:
Re: Eten
Meel- en moriowormen zijn goed te voeren vanaf de niet-meer-zo-kleine kolonies. Beginnende kolonies accepteren zulke grote prooien zeer moeilijk. Fruitvliegen zijn beter omdat ze klein zijn.
Offtopic: Meel- en moriowormen zijn eigenlijk geen wormen, maar larven. De regenworm is een worm. Die zijn eigenlijk alleen te voeren aan (hele) grote kolonies, en zelfs dan lang niet altijd met succes.
Offtopic: Meel- en moriowormen zijn eigenlijk geen wormen, maar larven. De regenworm is een worm. Die zijn eigenlijk alleen te voeren aan (hele) grote kolonies, en zelfs dan lang niet altijd met succes.
Haha, sorry .
Oké maar als ik gewone huisvliegen dood mep kan wel?
Oké maar als ik gewone huisvliegen dood mep kan wel?
Hoe zie ik aan een huisvlieg of er vlees aan zit?
Offtopic: Waar halen jullie trouwens jullie buizen vandaan? Ik vind het vet irritant dat reageerbuisje in buitenwereld ligt
Offtopic: Waar halen jullie trouwens jullie buizen vandaan? Ik vind het vet irritant dat reageerbuisje in buitenwereld ligt
- Floris
- Teamlid
- Contacteer:
Vliegen die net zijn uitgekomen hebben een plat achterlijf. Na verloop van tijd worden ze dik en rond.
Wil je je berichten nalezen en de taal verbeteren?
Wil je je berichten nalezen en de taal verbeteren?