Lasius Niger (Jefta)
- jefta
- Lid
- Contacteer:
Lasius Niger (Jefta)
Hier de vragen/opmerkingen bij blog: http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=72&t=3835
1 x Messor Barbarus
Re: Lasius niger (Jefta)
Ziet er goed uit!
-Camponotus fulvopilosus
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
- schaakspeler
- Lid
Hallo,
Zou je misschien enkele tips kunnen geven bij het vangen van koninginnen. Want ik zou het namelijk ook zelf wel eens willen proberen. bij ons thuis zitten hier wel enkele (heel) grote kolonies. Dus ik denk dat daar wel enkele koninginnen tussen zitten. Alvast bedankt
Zou je misschien enkele tips kunnen geven bij het vangen van koninginnen. Want ik zou het namelijk ook zelf wel eens willen proberen. bij ons thuis zitten hier wel enkele (heel) grote kolonies. Dus ik denk dat daar wel enkele koninginnen tussen zitten. Alvast bedankt
Passief inkomen blog Volg me op Twitter
- jefta
- Lid
- Contacteer:
5 van de 13 die ik heb gevangen liepen nog geen 10 meter vanaf mijn voordeur. (ik moest oppassen dat ik er niet op ging staan)
Je moet een beetje geluk hebben, lekkere warme dag met een lekkere zwoele avond.
Maar er moet die dag/avond een bruidsvlucht zijn geweest, anders hoef je niet te gaan zoeken.
Je moet een beetje geluk hebben, lekkere warme dag met een lekkere zwoele avond.
Maar er moet die dag/avond een bruidsvlucht zijn geweest, anders hoef je niet te gaan zoeken.
1 x Messor Barbarus