Vandaag in Nieuwegein 2 mannen van jullie forum horen vertellen over de mierenkolonies die jullie houden ( symposiumdag Dendrobatidae Nederland )
Ondanks dat de insteek van ons gifkikkergekken meer voedseldier gericht was, raakte ik best gefascineerd door de "showmodellen" die tentoon gesteld waren door deze 2 heren. Tijdens de vergadering die na de lezing volgde kwam er 1 van de mieren vrolijk voorbij lopen door de zaal ( weet absoluut niet welke soort, alleen dat hij groot was ) deze heb ik onder een glas gevangen en op mijn tafel gezet gedurende de vergadering. tsja als je dan zo'n "groot" beest voor je hebt lopen op je tafel dan raak je nog meer gefascineerd

Ik heb dus gezegd dat ik op het forum zou gaan kijken en ga dus zo meteen een hoop informatie opdoen op het forum en waarschijnlijk binnenkort druk met een ytong blok aan de slag.
Heren bedankt voor de lezing, het was erg interessant, en als ik vrouwlief kan overtuigen dat die open bak echt geen kwaad kan komt er hopelijk hier ook iets te staan, maar dan niet als voedseldier, maar als "huisdier"
groeten,
Mark