Even voorstellen..
Even voorstellen..
Hoi, mijn naam is Donny.
Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het houden van mijn allereerste mierenkolonie, namelijk de Lasius Niger. Tot nu toe is er een klein deel gegraven in het nest en gebeurt er weinig. Ik neem aan dat dit alleen maar goede tekens zijn.
Ik hoop op dit forum informatie en tips te kunnen vinden om zo wat meer kennis te krijgen over mijn nieuwe hobby.
Groetjes Donny
Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het houden van mijn allereerste mierenkolonie, namelijk de Lasius Niger. Tot nu toe is er een klein deel gegraven in het nest en gebeurt er weinig. Ik neem aan dat dit alleen maar goede tekens zijn.
Ik hoop op dit forum informatie en tips te kunnen vinden om zo wat meer kennis te krijgen over mijn nieuwe hobby.
Groetjes Donny
Re: Even voorstellen..
Welkom op het forum Donny! Ik zelf ben ook pas geleden begonnen met een Lasius Niger kolonie. Informatie is er in ieder geval genoeg te vinden op het forum!
Hoi Tboy! DankjewelTboy002 schreef:Welkom op het forum Donny! Ik zelf ben ook pas geleden begonnen met een Lasius Niger kolonie. Informatie is er in ieder geval genoeg te vinden op het forum!

- dvd
- Lid
Welkom en veel plezier met je lasius niger.
Met mijn kolonie gaat het goed! leuk dat je er naar vraagtDonnyVB schreef:Hoi Tboy! DankjewelHoe gaat de kolonie bij jou? Waar heb je de kolonie in geplaatst?

Leuk. Veel plezier en succes met het houden van je kolonieTboy002 schreef:Met mijn kolonie gaat het goed! leuk dat je er naar vraagtDonnyVB schreef:Hoi Tboy! DankjewelHoe gaat de kolonie bij jou? Waar heb je de kolonie in geplaatst?
Ik heb mijn kolonie in een reageerbuis, die in een plastic bakje ligt. Het plastic bakje gebruik ik als buitenwereld.

Bedankt! Jij ook veel plezier & succesDonnyVB schreef: Leuk. Veel plezier en succes met het houden van je kolonie

Welkom op het forum Donny en veel succes met je kolonie.
"... the mystery of life isn't a problem to solve but a reality to experience." ~ Frank Herbert in Dune, 1963
-
- Lid
Welkom op het forum Donny!