Vragen of mieren en huisvesten

Vragen en info die nuttig zijn voor mensen die starten met de hobby
Plaats reactie
Evanescence
Lid
Contacteer:

Vragen of mieren en huisvesten

Bericht door Evanescence »

Hallo ,

Ik las dat je ook gewoon de mieren kan kopen die hier in Nederland leven. Een vriend van mij is zeer geinterreseerd in een kolonie mieren. Maar hij zal beginner zijn. Dus ik dacht misschien is deze soort wel geschikt. Ik ben hier ook voor het eerst en vind het forum al best ingewikkeld :oops: . Dus doe ik hier mijn vragen even. Hoe kun je deze mieren het beste huisvesten? Kan dit gewoon in een glazen smal bakje met zand of komt er nog meer aan te pas? Ook heb ik een keer in een winkel mieren gel gezien, hier kunnen de mieren gangen in maken. Heeft iemand ervaring met die gel? Excuus, maar ik weet dit echt allemaal niet. En kon het zo even niet vinden.

Groeten Evanescence
Laatst gewijzigd door XToF op 06 mei 2009, 01:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst
XToF
Teamlid
Contacteer:

Re: Vragen of mieren en huisvesten

Bericht door XToF »

Ik ga je even op weg helpen. Ik heb je bericht verplaatst naar het forum waar met beginnersvragen en beginnersinformatie. In dit deelforum vind je een FAQ waarin verschillende van je vragen worden beantwoord. Je vindt bij de Sticky's ook een beginnershandleiding die je een eerste kennismaking met deze hobby kan verschaffen.

Voor een kolonie van een beginnerssoort, kan je bij mij terecht.
Evanescence
Lid
Contacteer:

XToF schreef:Ik ga je even op weg helpen. Ik heb je bericht verplaatst naar het forum waar met beginnersvragen en beginnersinformatie. In dit deelforum vind je een FAQ waarin verschillende van je vragen worden beantwoord. Je vindt bij de Sticky's ook een beginnershandleiding die je een eerste kennismaking met deze hobby kan verschaffen.

Voor een kolonie van een beginnerssoort, kan je bij mij terecht.
Jah ik wist niet precies waar ik mijn topic bij moest zetten. Bedankt voor het verplaatsen! Voor een beginners kolonie kan ik bij terecht ? Je bedoelt dat je dan een leuke beginners kolonie voor me hebt eventueel? Waar kan ik de sticky's precies vinden ? :oops: :oops:
XToF
Teamlid
Contacteer:

Bericht door XToF »

Als je hier op klikt kom je in het 'Beginnersforum' terecht. Bovenaan zie je de FAQ's, daaronder vind je de sticky's.

Klik je hier op, dan kom je onmiddellijk bij de Beginnershandleiding
Evanescence
Lid
Contacteer:

XToF schreef:Als je hier op klikt kom je in het 'Beginnersforum' terecht. Bovenaan zie je de FAQ's, daaronder vind je de sticky's.

Klik je hier op, dan kom je onmiddellijk bij de Beginnershandleiding
Heel erg bedankt , dat ga ik even doorlezen!
Plaats reactie