Ik ben vandaag op zoek geweest op dit forum naar informatie over verwarmen en de winterslaap.
En ik vroeg me af of het wellicht niet handig zou zijn om deze onderwerpen ergens te behandelen, net zoals jullie gedaan hebben over
uitbraakpreventie, een formicarium bouwen en voeding.
De winterslaap en het verwarmen zijn namelijk onderwerpen die vaak terugkomen en waar ook steeds weer opnieuw, zoals door mij ook vandaag, vragen over gesteld worden. Je kan wel via de zoekfunctie wel het een en ander vinden, maar ik dacht wellicht is het handig om ergens op een centraal punt wat informatie over deze onderwerpen neer te zetten.
Verder is het wellicht handig als bepaalde topics ook aangevuld worden of geupdate worden.
Wanneer er bijvoorbeeld vragen gesteld worden over het onderwerp voeding, die niet in het bijbehorende informatietopic vermeld staat.
Dat dit dan vervolgens toegevoegd wordt.
En is het wellicht handig om alle informatie over de verschillende onderwerpen op 1 centrale plaats te zetten, zodat wanneer je informatie zoekt en je niet precies weet waar je moet kijken, je maar op 1 plek hoeft te kijken en niet alle topic menuutjes door hoeft.
Dit was mijn suggestie eigenlijk, ik weet dat het wel veel werk is natuurlijk. Maar dacht misschien is het wat.
Ik hoop dat jullie het goed opvatten en ik niet iets over het hoofd gezien heb, omdat het wel al ergens staat

Groetjes,
ProXi