Jeffrey

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
Lumeria
Lid

Jeffrey

Bericht door Lumeria »

Hallo allemaal, bij deze stel ik me voor, ik ben Jeffrey. Heb zelf al een paar maanden mee gelezen op talloze topics en ben steeds enthousiaster geworden. Ik ben ervan overtuigd dat het een enorm gezellige en leerzame tijd wordt. Ook via AntsCanada veel kennis op gedaan. Het leek me daarom nu eindelijk maar eens tijd ook een profiel aan te maken. Momenteel heb ik nog geen kolonie in bezit, maar ben nu wel bezig voorbereidingen te treffen. Het lijkt me onwijs leuk deel uit te maken van deze community! :)
Manimaner
Lid

Re: Jeffrey

Bericht door Manimaner »

Hey Jeffrey,

Welkom op dit forum! voorbereidingen op de bruidsvluchten neem ik aan? dat duurt niet lang meer :)
eerst nog even hopen dat we deze hitte overleven.
succes ermee!
Lumeria
Lid

Bericht door Lumeria »

Dankje! Ja inderdaad, bakjes van de chinees al verzameld. Echter kwam ik er achter dat de standaardmaat van reageerbuisjes net heel toevallig uitverkocht is waar ik ze wilde kopen. Dus even afwachten en anders maar een maatje groter bestellen. Het is echt onwijs warm deze dagen, maar alles beter dan regen zeg ik altijd :) denk dat de meeste nesten het nu ook zo lang mogelijk uitstellen uit te gaan vliegen.
Manimaner
Lid

Bericht door Manimaner »

Brouwmarkt is een goede goedkope webshop. http://www.brouwmarkt.nl/reageerbuis-gl ... meter.html bijvoorbeeld.
Tristan
Lid

Bericht door Tristan »

Welkom! Het is de perfecte timing om met deze hobby te beginnen. :)
GvG

Bericht door GvG »

Hoi, welkom! Goed dat je eerst meeleest voordat je begint! Veel succes, en als je vragen hebt horen we het graag.
Lumeria
Lid

Bericht door Lumeria »

Bedankt! Ja brouwmarkt is inderdaad de site waar ik ze van zou willen bestellen. Mijn zusje zag toevallig vanavond een hoop gevleugelde Lasius Nigers lopen. Wel even gebaald dat ik nog geen buisjes heb maar zullen vast nog genoeg kansen zijn er een paar te vangen.
Kegge
Lid

Bericht door Kegge »

Welkom op het forum Jeffrey. Je gaat heel veel lol beleven aan deze hobby, daar ben ik van overtuigd. Ik praat GvG na als ik zeg dat het een goede zaak is dat je eerst kennis vergaard hebt voordat er een kolonie in huis komt. Er is superveel te leren en dit forum is een geweldige bron van opgeslagen en parate kennis.
"... the mystery of life isn't a problem to solve but a reality to experience." ~ Frank Herbert in Dune, 1963
Plaats reactie