Talkohol
Talkohol
Gezien het niet zo succesvol gebruik van fluon, ga ik toch maar eens talk proberen.
Apothekers zijn echter dicht. Dus ben ik aangewezen op de supermarkt
Is het ok om ontsmettingsalcohol 70% met lavendelgeur te gebruiken en babypoeder van het merk Zwitsal?
Apothekers zijn echter dicht. Dus ben ik aangewezen op de supermarkt
Is het ok om ontsmettingsalcohol 70% met lavendelgeur te gebruiken en babypoeder van het merk Zwitsal?
- XToF
- Teamlid
- Contacteer:
Re: Talkohol
Nee het is niet ok om beiden te gebruiken. Ontsmettingsalcohol van de supermarkt is niet zuiver en bevat andere stoffen waardoor de talklaag niet zal werken. Ook babypoeder van Zwitsal is niet geschikt.
Ok zal dan wachten tot in de loop van de week.
Ontsmettingalcohol van supermarkt is trouwens hetzelfde als van apotheker, zonder het lavendelgeurtje dan. Beiden hebben 70% alcohol. Het is net dat geurtje dat niet ok is denk ik.
Ontsmettingalcohol van supermarkt is trouwens hetzelfde als van apotheker, zonder het lavendelgeurtje dan. Beiden hebben 70% alcohol. Het is net dat geurtje dat niet ok is denk ik.
Daar sla je de spijker op zijn kop :]
Laatst gewijzigd door Ben op 14 jun 2009, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- DJRGEN
- Lid
Dat klop ik heb hier net heel beveren rond gefietst rond 15 uur, Geen enkele van de 5 apotheker was open ik wou wat biergist tabletten, Agar agar, nipangine (ethyl-p-oxybenzoaat, E 214), En nog enkele reageerbuisjes aanschaffen.
Zal ik moeten wachten tot maandag.
Zal ik moeten wachten tot maandag.

5x Messor barbarus
1x Camponotus herculeanus
1 × Myrmecia Nigrocinta
1 × Myrmecia Nigrocinta
Loop gewoon een beetje gefrustreerd dat ik er niet in slaag mijn miertjes een open buitenwereld te geven 
Dat was nu net wat me aansprak, samen met waarnemen waar ze zich mee bezighouden.
En op de meeste fora hoor je nergens van die problemen, bij de meesten lukt dit precies allemaal zonder problemen

Dat was nu net wat me aansprak, samen met waarnemen waar ze zich mee bezighouden.
En op de meeste fora hoor je nergens van die problemen, bij de meesten lukt dit precies allemaal zonder problemen
Kom net van apotheker. Heb nu zuiver talk en ontsmettingalcohol wel 94% , zal ook wel lukken denk ik. Vervliegt gewoon vlugger. Kan altijd nog aanlengen met water.
Net eerste test gedaan me talk, deel was ok deel wat minder. Kan misschien wel lukken.
Ondertussen ook fluon nog een geprobeerd. Denk dat ik ondertussen al 2ml verprutst heb. Op sommige duitse foria zie je veel mensen die dit in een perfecte mooie egale band kunnen aanbrengen. Ik daarentegen ben hierin heel slecht.
Ondertussen ook fluon nog een geprobeerd. Denk dat ik ondertussen al 2ml verprutst heb. Op sommige duitse foria zie je veel mensen die dit in een perfecte mooie egale band kunnen aanbrengen. Ik daarentegen ben hierin heel slecht.
Veel oefenen een veel geduld. Soms ook een beetje geluk kan geen kwaad.Baelrath schreef:Net eerste test gedaan me talk, deel was ok deel wat minder. Kan misschien wel lukken.
-Camponotus fulvopilosus
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
- DJRGEN
- Lid
Inderdaad ik had deze skill erg vlug talkoholic, En het probleem op mijn werk wijten ze dit dat ik tevaak redbull's drink.
Tja je hebt een mond voor iets he!!!
Tja je hebt een mond voor iets he!!!

5x Messor barbarus
1 × Myrmecia Nigrocinta
1 × Myrmecia Nigrocinta