Woutern
Woutern
Beste Allemaal,
Tot op heden was ik vooral op het forum van antstore maar omdat daar weinig activiteit is ben ik doorgestuurd naar dit forum.
Bij dezen zal ik mij even aan u voorstellen. Ik ben Wouter en ben 21 jaar oud. Op dit moment ben ik bijna klaar met afstuderen voor mijn studie scheikunde. Ik hoop volgend jaar te kunnen beginnen met mijn volgende studie tandheelkunde. (Het houdt je van de straat) Ik heb op het forum van antstore al behoorlijk wat info verzameld en dit heeft mij doen besluiten mijn eerste kolonie te kopen, Camponotus ligniperda. Ik hoop deze vandaag binnen te krijgen dus zoals jullie kunnen begrijpen wacht ik met spanning af!
Tot op heden was ik vooral op het forum van antstore maar omdat daar weinig activiteit is ben ik doorgestuurd naar dit forum.
Bij dezen zal ik mij even aan u voorstellen. Ik ben Wouter en ben 21 jaar oud. Op dit moment ben ik bijna klaar met afstuderen voor mijn studie scheikunde. Ik hoop volgend jaar te kunnen beginnen met mijn volgende studie tandheelkunde. (Het houdt je van de straat) Ik heb op het forum van antstore al behoorlijk wat info verzameld en dit heeft mij doen besluiten mijn eerste kolonie te kopen, Camponotus ligniperda. Ik hoop deze vandaag binnen te krijgen dus zoals jullie kunnen begrijpen wacht ik met spanning af!
- XToF
- Teamlid
- Contacteer:
Re: Woutern
Welkom op dit forum!
Heb je bepaalde vrijstellingen voor vakken die je kan overdragen van scheikunde naar tandheelkunde?
Heb je bepaalde vrijstellingen voor vakken die je kan overdragen van scheikunde naar tandheelkunde?
Ja gelukkig wel, ik heb vrijstellingen voor natuurkunde, scheikunde en wiskunde. Ik moet helaas van tevoren wel wat bijspijkeren voor biologie maar dat is geen probleem.
Re: Mijn eerste Kolonie:)
Offtopic: @ Woutern. Zat jij ook niet op het Antstore forum?
Laatst gewijzigd door XToF op 29 apr 2009, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst
exitus acta probat
- XToF
- Teamlid
- Contacteer:
Re: Mijn eerste Kolonie:)
Daar ben ik zeker van vhakazar: klik hier maar eens op
.

Laatst gewijzigd door XToF op 29 apr 2009, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tim
- Lid
Hoi Woutern, welkom op dit forum! En alvast veel succes gewenst met je eerste kolonie (en nieuwe studie).
Klopt alleen daar was het een soort van half dood, ik heb hier al meer reacties in een halve dag gekregen als daar in 2 weken:)