Ik heb een bak met krulvliegen gekocht en ik weet dat vliegen niet lang leven.
Ik kon het bericht niet meer vinden hoe je het beste de vliegen kunt conserveren dus vandaar de vraag:
Hoe kan ik het beste krulvliegen bewaren?
Of kan ik ook gewoon de vliegen die natuurlijk zijn gestorven aan de mieren geven?
Krulvliegen bewaren
- XToF
- Teamlid
- Contacteer:
Re: Krulvliegen bewaren
Als je de vliegen koel bewaart (in de koelkast), verlaag je het metabolisme en verleng je de levensduur.
Natuurlijk gestorven vliegen kan je aan mieren geven, let wel op dat je geen lang gestorven dieren meer kan geven. (Zodra het verteringsproces in werking wordt gesteld lijkt me dat niet echt gezond meer.)
Maar stel, jij hebt vanmorgen alle dode vliegen verwijderd en je komt middags terug van school en je ziet een dode liggen zou je die normaliter gewoon kunnen voeren. (Als die ook echt niet aan een of andere ziekte is gestorven.)
Maar stel, jij hebt vanmorgen alle dode vliegen verwijderd en je komt middags terug van school en je ziet een dode liggen zou je die normaliter gewoon kunnen voeren. (Als die ook echt niet aan een of andere ziekte is gestorven.)
- Floris
- Teamlid
- Contacteer:
Dode insecten drogen snel uit. Mieren kunnen alleen vloeibaar (nat) voedsel opnemen.